Røa Øre Nese Hals

Tore Hals Mejdells vei 8 0751 Oslo

Siste vurderinger av Røa Øre Nese Hals

Veldig fornøyd!

Lege: Andreas Svaboe Steinsvik Skrevet

Jeg fikk raskt time og sekretæren var veldig hyggelig.

Dr. Steinsvik virker som en utrolig dyktig lege og jeg følte meg veldig trygg. Hele klinikket virket veldig profesjonell og effektiv med god stemning blant de ansatte.

Dr. Steinsvik lyttet nøye til alt jeg hadde å si før han undersøkte meg grundig, men skånsomt. Han forklarte meg hele tiden hva han skulle gjøre og hvorfor han ville gjøre de ulike undersøkelsene.

Jeg har vært hos flere andre øre nese hals leger før som ikke har kunnet hjelpe meg med problemet mitt. Steinsvik forsto raskt hva som var galt, stilte riktig diagnose og viste akkurat hvordan tilstanden skulle behandles! Jeg ble kvitt plagene som jeg har slitt lenge. For dette er jeg evig takknemlig!

Jeg gir denne klinikken mine beste anbefalninger på alle måter!

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Du har motivert oss til å stå på!

Besvart av Andreas Svaboe Steinsvik

profesjonelt

Lege: Andreas Svaboe Steinsvik Skrevet

Fantastisk! Time samme dag som jeg ble henvist. God kommunikasjon. Grundig undersøkelse. Effektiv behandling. Anbefales!

Skuffende konsultasjon

Lege: Andreas Svaboe Steinsvik Skrevet

Min datter var henvist fra fastlegen til ØNH-vurdering. Siden det ikke er en firmapost å gi tilbakemelding på, blir det på denne nettsiden. Vi er utrolig skuffet over konsultasjonen:
- han presenterte seg ikke da vi kom inn
- forklarte ikke datteren min på 3 år hva han gjorde; han puttet et nesespekel opp i nesen hennes uten å informere i forkant
- han virket stresset og uinteressert og irritabel da jeg spurte om han kunne gjenta hvilket preparat jeg skulle kjøpe på apoteket
- vi var inne mindre enn fem minutter; han var en halvtime forsinket (noe han beklaget da vi skulle gå). Dette var ikke noe vi kommenterte ettersom slikt kan forekomme for en lege, men inntrykket var å få oss raskest mulig ut av kontoret.

Konklusjon: anbefales ikke; tilstanden til datteren min er ikke uvanlig (gjentakende neseblødninger) så ber heller om henvisning til en annen ØNH-lege dersom det er behov for det.

Faglig dyktig og engasjert

Lege: Andreas Svaboe Steinsvik Skrevet

Dyktig ØNH-lege som raskt forstår pasientens ønsker og behov og setter i verk adekvat behandling. Anbefales!

Omtenksom og dyktig

Lege: Andreas Svaboe Steinsvik Skrevet

Jeg ønsker å takke for omtanke og dyktighet. Kombinasjonen av disse to gir håp og oppmuntring for meg som pasient.
Han følger opp, henviser videre om det er nødvendig, og viser empati og gir håp.

Jeg takker så mye for vennligheten.

Hilsen
[Navn fjernet av moderator]