Røa Øre Nese Hals

Tore Hals Mejdells vei 8 0751 Oslo

Siste vurderinger av Røa Øre Nese Hals

Blid og interessert.

Lege: Andreas Svaboe Steinsvik Skrevet

Jeg opplever Steinsvik som en usedvanlig sympatisk og fin person, og strålende lege. Han "ser deg", er opptatt av å hjelpe deg og, ikke minst, å være tilgjengelig. Det er en glede å ha en grunn til å søke time hos ham.

Hyggelig, interessert og gode råd

Lege: Andreas Svaboe Steinsvik Skrevet

Begge mine barn har vært hos Andreas og han var hyggelig, interessert og ga oss meget gode råd. Klinikken var superraske på å gi oss time og vi ventet i praksis ikke da vi ankom klinikken.

Faglig sterk, lyttende og imøtekommende

Lege: Andreas Svaboe Steinsvik Skrevet

Jeg er meget fornøyd med å gå til behandling hos dr. Steinsvik. Jeg opplever han som en veldig kompetent lege, som gjør mer enn man kan forvente for sine pasienter.

Trygg og god ØNH lege

Lege: Andreas Svaboe Steinsvik Skrevet

Andreas Steinsvik er god på å være punktlig til timene sine, lytter til pasient og følge, stiller spørsmål og sjekker det som er hans kunnskapsfelt for å løse problemet ! Veldig hyggelig lege.

Kunnskapsrik, flink til å undersøke barn, kort ventetid

Lege: Andreas Svaboe Steinsvik Skrevet

Barnet vårt ble henvist fra helsestasjonen og allerede neste dag fikk vi telefon fra klinikken med tilbud om time. Dr Steinsvik er hyggelig og kunnskapsrik, og flink til å skape en trygg situasjon slik at han fikk undersøkt barnet vårt. Jeg var skeptisk før vi dro til legen om barnet vårt ville la seg bli undersøkt i ører/nese/hals, men det gikk som en lek. Vi har vært der to ganger og det har vært like bra begge gangene.