Sentrumslegene i Notodden

Storgata 40 3674 Notodden

Siste vurderinger av Sentrumslegene i Notodden

beste legen i byen

Lege: Siamak Sadeghi Skrevet

aldri har jeg hatt en bedre legen en Siamak. Han er Professional og følger opp med alt mulig. Kan ikke takker han nok.

Beste fastlege jeg har vert borte i i mine snart 50 år

Lege: Siamak Sadeghi Skrevet

Sliter med komplisert variant av Morbus Crohn. Det medfører tett oppfølging av fastlege og sykehus. Siamak er 100 % på. Ringer meg gjerne i helgen for å høre og fortelle om relevante svar fra undersøkelser, prover osv. Han er over standarden som vanlige fastleger opererer etter. Ikke rart Siamak har venteliste på pasienter som vil ha han som fastlege. Glad han er min fastlege. Det er nå helt sikkert👍

Trygg og meget hyggelig lege

Lege: Siamak Sadeghi Skrevet

Tar ting seriøst. Den beste fastlegen jeg har hatt noen sinne. Bryr seg om pasientene sine, og tar seg tid til hver enkelt.

Svært dyktig - voksen og barn

Lege: Siamak Sadeghi Skrevet

Siamak er en dyktig allround lege og har over mange år vist seg å være en lege som følger opp oss som pasienter på en svært god måte.
Han gjør de nødvendige undersøkelser og jeg opplever at det henvises videre der det er nødvendig, men ikke ukritisk.
Han er også helsestasjonslege og er flink med barn.
Svært tilgjengelig og via app så får man raske tilbakemeldinger og løsninger på trivielle spørsmål.

Kjempedyktig

Lege: Mexhid Dobra Skrevet

Veldig dyktig og seriøs.
Han bryr seg om hva jeg trenger og gir seg ikke før det finnes en forklaring og løsning.