Østsiden Kirurgiske Praksis

Trykkerivn. 6 1653 Sellebakk

Siste vurderinger av Østsiden Kirurgiske Praksis

Våken????

Lege: Stephan Barbari Skrevet

For å være på den sikre siden så ringer jeg 2 ganger for å spørre om det blir operasjon på samme dag som konsultasjonen og det forsikrer damen i telefonen.det er satt av tid til det sier hun.når konsultasjonen er ferdig så var det plutselig ikke satt av tid???jeg må betale hvis jeg glemmer å avbestille, jeg tok fri fra jobb 2,5timer for å kjøre sønnen min.nå må jeg gjøre det igjen,..det koster penger....burde jeg sende regning da???på tapt ARBEIDSTID .....Altså er det mulig å være så lite konsentrert på jobb??håper de i resepsjonen vil svare på denne ang kompensasjon?????

dyktig lege og medarbeidere

Lege: Stephan Barbari Skrevet

Kort ventetid, effektiv behandling. Hyggelig lege og det øvrig personel var flinke og hyggelige. Kan absolutt anbefales.

Barbari tar sine pasienter på alvor

Lege: Stephan Barbari Skrevet

Han har alltid tid til meg. Føler at jeg blir tatt på alvor. Sender meg videre til andre spesialister der han er «usikker/ikke hans felt»

Lege: Stephan Barbari Skrevet

God og rask behandling. Hyggelig personell.Minimal ventetid til angitt time. Resepsjonsluke kunne vært noe mer skjermet fra venterom.

Trygg og god humor

Lege: Stephan Barbari Skrevet

Tatt flere kuler , rådført meg vedrørende andre ting. Har også familiemedlemmer som også er fornøyd.