Heiane Legesenter AS

Siste vurderinger av behandlere ved Heiane Legesenter AS

Trygg lege å gå til

Lege: Ingvild Theodorsen Dahl Skrevet

Jeg har byttet mange leger pga lavt stoffskifte og lite kunnskap, men hun her hjelper så godt hun kan og lytter, for første gang på 7 år så føler jeg endelig jeg har en lege som oppriktig vil hjelpe og hun tar seg tid til deg, kunne ikke vært mer fornøyd enn det jeg er nå, kommer til å fortsette å ha hun som fastlege så lenge det går.

Har opplevd han som dyktig.

Lege: Hans-Christian Tilrem Skrevet

Flik lege. Lytter og finner problemet dersom det er noen. Løsningsorientert. Men, mangler grunnleggende respekt for pasienters tid. Forvent å sitte lenge å vente på bestilt time. Å ikke vær tilgjengelig til avtalt tid er respektløst. Dette trekker kraftig ned totalinntrykket.

En fantastisk lege

Lege: Lars Gunnar Kinne Solsvik Skrevet

en lege som bryr seg om pasienten, uansett situasjon er han like rolig, føler meg trygg hos han. han er flink å finne rett behandling og han ringer til og med hjem til pasienten hvis det er noe. Anbefales hvis du er lei av å ikke bli forstått.

Tålmodig og tydelig!

Lege: Hans-Christian Tilrem Skrevet

Beste legen jeg har vært borti. Behandler personen fremfor sykdommene. Tilrem har vært fastlegen min i mange mange år og jeg har alltid vært fornøyd. Han tar seg god tid og lytter aktivt etter noe han kan bidra til. Oppmuntrer og tilsynelatende praktiserer en sunn livsstil.

Rolig og imøtekommende, alltid god tid

Lege: Lars Gunnar Kinne Solsvik Skrevet

Veldig behagelig lege, rolig og informativ. Tar seg alltid god tid, og likevel har jeg aldri opplevd store forsinkelser før time. Får raskt svar på prøver, han ringer eller sender sms så snart prøvesvarene er klare. Alt i alt en god lege, som tar seg tid til pasiente sine og gir gode svar.