Hans-Christian Tilrem

Heiane Legesenter AS

1996

Siste vurderinger av Hans-Christian Tilrem

Tafatt

Ein veldig tafatt lege med manglende kunskap om medikamenter , opplever han som han har bestemt seg på førehand om hvordan utfallet av timen skal bli!! Ikke noe lege å anbefale

Trygg, kunskapsrik og forståelsesfull

Hans-Christian Tilrem er ein god lege. Han er veldig kunnskapsrik og du kan lett være trygg på at han gir nøyaktig diagnose eller resept. Han sender raskt henvendelser videre visst det trengs, han nøler ikkje.

Topp lege, lang ventetid

Tilrem er ekstremt bra som lege, kunne ikke vært bedre. Behagelig person, dyktig, tilstrekkelig grundig. Tar seg tid til problemstillingene, man har, man blir ikke kastet ut i utide. Jeg har vært strålende fornøyd med timene hos han.

Minus er at det ofte er lang ventetid på timer. Virker på meg som om, at han har en uheldig balanse mellom antall pasienter og antall arbeidstimer, som han har til rådighet på legekontoret.

4 stjerner er kanskje en noe streng vurdering, kunne nesten like godt vært 5. Men synes det bør frem dette med noe dårlig kapasitet, lang ventetid på timer, noen ganger 3-4 ukers ventetid, om man ikke sier, at det er akutt.

Fantastisk Lege

Ingvild er en forståelsesfull, imøtekommende og god lege. Tar seg god tid og bryr seg om min/barnas situasjon. Veldig bra oppfølging.
Hun er flink med barn og har god kunnskap om det meste. Beste legen jeg og barna har hatt. Får alltid time på dagen dersom det er behov for det. Vil og gi ros til de flinke damene i resepsjon og i laboratorium.

Stødig fastlege!

Han gjør jobben sin! Lyttende, aldri arrogant, løsningsorientert, mye kunnskap. Jeg opplever meg trygg med han. Har også barna hos han, de også synes han er kjekk!