Heiane Legesenter AS

Rundehaugen 19 5412 Stord

Siste vurderinger av behandlere ved Heiane Legesenter AS

Effektiv og hyggelig

Lege: Ingvild Theodorsen Dahl Skrevet

Lytter til pasient og er veldig effektiv! Føler meg trygg på at jeg blir tatt vare på og må sjelden vente lenge på henvisninger eller fornyelse av resepter.

Dyktig lege- men alt for mykje vekke

Lege: Kristine Borgemyr Skrevet

Kristine er ein dyktig lege, tar deg seriøst og er utrulig flink i jobben sin. Dessverre er ho alt for mykje vekke i permisjon.

Dette gjer at det er svært vanskelig med tanke på oppfølging, samt for pasienter som treng ein lege som er til stades og kjenner deg.

Svært vanskelig, slitsomt og uholdbart å Måtte forholde seg til totalt 6 legar på 6år(ink. Kristine).

En lege som får ting gjort

Lege: Ingvild Theodorsen Dahl Skrevet

Kommer raskt til time, flink til å høre på og forstå pasienten, ekstremt effektiv og får i gang nødvendig behandlingsløp med det samme. Har også inntrykk av at hun er en oppdatert og åpen lege som vet en del om mye.
Absolutt den beste legen eg har hatt.

Tar deg på alvor

Lege: Tone Bolset Skrevet

Tone er en lege som lytter og følger deg veldig opp. Har bare godt å si om henne som fastlege for meg og barna.

Trygg lege å gå til

Lege: Ingvild Theodorsen Dahl Skrevet

Jeg har byttet mange leger pga lavt stoffskifte og lite kunnskap, men hun her hjelper så godt hun kan og lytter, for første gang på 7 år så føler jeg endelig jeg har en lege som oppriktig vil hjelpe og hun tar seg tid til deg, kunne ikke vært mer fornøyd enn det jeg er nå, kommer til å fortsette å ha hun som fastlege så lenge det går.

Dette er en Pluss-tjeneste.