Heiane Legesenter AS

Rundehaugen 19 5412 Stord

Siste vurderinger av Heiane Legesenter AS

Tålmodig og tydelig!

Lege: Hans-Christian Tilrem Skrevet

Beste legen jeg har vært borti. Behandler personen fremfor sykdommene. Tilrem har vært fastlegen min i mange mange år og jeg har alltid vært fornøyd. Han tar seg god tid og lytter aktivt etter noe han kan bidra til. Oppmuntrer og tilsynelatende praktiserer en sunn livsstil.

Rolig og imøtekommende, alltid god tid

Lege: Lars Gunnar Kinne Solsvik Skrevet

Veldig behagelig lege, rolig og informativ. Tar seg alltid god tid, og likevel har jeg aldri opplevd store forsinkelser før time. Får raskt svar på prøver, han ringer eller sender sms så snart prøvesvarene er klare. Alt i alt en god lege, som tar seg tid til pasiente sine og gir gode svar.

Tafatt

Lege: Hans-Christian Tilrem Skrevet

Ein veldig tafatt lege med manglende kunskap om medikamenter , opplever han som han har bestemt seg på førehand om hvordan utfallet av timen skal bli!! Ikke noe lege å anbefale

Behagelig lege

Lege: Kristine Borgemyr Skrevet

Dyktig og behagelig lege som får en til å føle seg vel i situasjonen. Har aldri vært borti en så bra lege før!

Trygg, kunskapsrik og forståelsesfull

Lege: Hans-Christian Tilrem Skrevet

Hans-Christian Tilrem er ein god lege. Han er veldig kunnskapsrik og du kan lett være trygg på at han gir nøyaktig diagnose eller resept. Han sender raskt henvendelser videre visst det trengs, han nøler ikkje.