Heiane Legesenter AS

Siste vurderinger av behandlere ved Heiane Legesenter AS

Effektiv

Lege: Tone Bolset Skrevet

Stort sett alltid blid og positiv. Går på jobb om ho er delvis syk også. Står på til tusen. Energien hennes er smittende. Faglig dyktig og følger godt med på hva som skjer i den medisinske verden og nye medisiner som kommer. Om jeg skal presses til å si noe negativt så er det at ho har så mange pasienter at en føler det litt samlebåndsprinsipp når en går til ho. Ho er så effektiv at det sjelden er noen forsinkelser på venterommet. En stoler helt og holdent på hva ho sier pga. den faglige tyngden ho har.

Veldig nøgd

Lege: Hans-Christian Tilrem Skrevet

Forståelsesfull, roleg, ærlig, ikkje for nærgåande, men likevel ein lege som evner å vise at han bryr seg. Hjelpsom ved å finne løysingar, flink til å opplyse og svare på spørsmål.

Super lege.

Lege: Ingvill Ekeberg Antonsen Skrevet

En lege som jeg har tillit til og som har tid til pasienten. Vennlig og ikke arrogant som mange leger er. Tar pasienten på alvor.

Nøye og omtenksom

Lege: Hans-Christian Tilrem Skrevet

Tilrem bruker god tid per pasient, så en bør enten ringe på forhånd og høre hvordan han ligger an, eller ta med seg lesestoff. En times ventetid er ikke uvanlig. Grunnen til at jeg liker legen, er at han er nøye og bruker god tid per pasient. Hvis det er noe akutt, med enten meg eller barna, så kommer vi alltid inn på dagen. Heller en lege der du må vente litt, og som bruker tid på deg, enn samlebåndsprinsipp.

Helsesekretæren er også ett flott menneske.