Holtet Spesialisttannhelse AS

Holtet Spesialisttannhelse AS holder til i Oslo

Siste vurderinger av Holtet Spesialisttannhelse AS

meget bra tannlege

Tannlege: Knut-Erik Jacobsen Skrevet

Meget bra tannlege- tar seg god tid til grundig undersøkelse og behandling. Har man noe å klage på her er det ikke tannlegen det er noe galt med.
20 minutter forsinkelse kan skje den beste midt i en krevende behandling. Alt meget bra

Behagelig

Tannlege: Knut-Erik Jacobsen Skrevet

Hyggelig tannlege som småprater litt, men ikke overdrevet. Behandlingen oppleves som skånsom. De andre som jobber der har jeg også alltid opplevd som hyggelige og effektive.

Jeg har gått hit i noen år og ikke fått gjort større arbeider enn den årlige kontrollen. At det ikke har blitt funnet noe å fikse på disse årene gjør meg i alle fall trygg på at tannlegen ikke "finner på" eller overdriver problemer for egen vinnings skyld.

Dyktig og behagelig!

Tannlege: Knut-Erik Jacobsen Skrevet

Vennlig, serviceinnstilt og løsningsorientert. Fremstår som faglig dyktig og oppdatert. Opptatt av pasientens beste.

Inkompetanse

Tannlege: Knut-Erik Jacobsen Skrevet

Da jeg første time ankom fikk jeg beskjed om forsinkelser, spurte om det ble så mye som 20min for da kunne jeg gå på butikken imens, neida sier de. 13min etter kommer damen tilbake og sier nå er det ca 10min til din tur...Jeg ser at forsinkelser kan oppstå, men kun som et produkt av inkompetanse hos den som setter opp disse avtalene, som tror at det er greit og bare stjele 20min her og 20min der fra folk.(Da får de jo inn flest mulig på en dag, kvantitet fremfor kvalitet)
Klarer du ikke gjentatt å levere på tiden du sier så ta på deg mindre, eller annerkjenn at det er inkompetanse pågående i bedriften og senk prisen deretter.
De mistet hvertfall meg som kunde.

Dårlig oppfølging

Tannlege: Knut-Erik Jacobsen Skrevet

Opplever dårlig oppfølging av Knut Erik og hans assistent. Skulle henvises videre til en annen klinikk for å rotfylle, men ble aldri kontaktet. Måtte til slutt ringe selv, og det ble mye frem og tilbake fordi jeg antakeligvis ble glemt. Har stadig fått beskjed om at jeg skal bli ringt opp, men dette skjer ikke. Er man opptatt av god oppfølging ville jeg absolutt valgt en annen tannlege.