Knut-Erik Jacobsen

Holtet Spesialisttannhelse AS

Oral protetikk

1995

Holtet Spesialisttannhelse AS Priser mangler

Holtet Spesialisttannhelse AS Telefonnummer21 41 50 8021 41 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kongsveien 94 1177 Oslo
Knut-Erik Jacobsen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Knut-Erik Jacobsen

Dyktig og behagelig!

Klinikk: Holtet Spesialisttannhelse AS Skrevet

Vennlig, serviceinnstilt og løsningsorientert. Fremstår som faglig dyktig og oppdatert. Opptatt av pasientens beste.

Inkompetanse

Klinikk: Holtet Spesialisttannhelse AS Skrevet

Da jeg første time ankom fikk jeg beskjed om forsinkelser, spurte om det ble så mye som 20min for da kunne jeg gå på butikken imens, neida sier de. 13min etter kommer damen tilbake og sier nå er det ca 10min til din tur...Jeg ser at forsinkelser kan oppstå, men kun som et produkt av inkompetanse hos den som setter opp disse avtalene, som tror at det er greit og bare stjele 20min her og 20min der fra folk.(Da får de jo inn flest mulig på en dag, kvantitet fremfor kvalitet)
Klarer du ikke gjentatt å levere på tiden du sier så ta på deg mindre, eller annerkjenn at det er inkompetanse pågående i bedriften og senk prisen deretter.
De mistet hvertfall meg som kunde.

Dårlig oppfølging

Klinikk: Holtet Spesialisttannhelse AS Skrevet

Opplever dårlig oppfølging av Knut Erik og hans assistent. Skulle henvises videre til en annen klinikk for å rotfylle, men ble aldri kontaktet. Måtte til slutt ringe selv, og det ble mye frem og tilbake fordi jeg antakeligvis ble glemt. Har stadig fått beskjed om at jeg skal bli ringt opp, men dette skjer ikke. Er man opptatt av god oppfølging ville jeg absolutt valgt en annen tannlege.

Behagelig

Klinikk: Knut-Erik Jacobsen Skrevet

Har kun utført vanlig kontrolltime med 2 røntgen og tannrens her, men det var en grei opplevelse. Tannlegen var behagelig og rolig.