Løren legesenter

Trondheimsveien 135 0570 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Løren legesenter

En lege som tar deg på alvor

Lege: Krzysztof Burski Skrevet

Fantastisk god lege som tar pasientene på alvor. Ble anbefalt av venn å bytte lege til Burski og jeg har ikke angret siden. Mine små barn har også han som lege og han var den første tidlig fase oppdaget at min sønn hadde urinveisinfeksjon ( etter 2 lange besøk hos legevakten i helgen med krampe). Burski er en god lege! Har vært en del lang ventetid men jeg får alltid riktig god hjelp. Får 1 stjerne på ventetid men er likevel anbefalt - 5 stjerner samlet allikevel. Han gjør som alle leger, henviser hvis noe må undersøkes nærmere. Mange leger mener fort at undersøkelser kan være bortkastet tid men Burski gjør gode medisinske vurderinger og er nøye.

Den værste legen jeg har hatt

Lege: Krzysztof Burski Skrevet

Først og fremst, han lytter ikke til pasientene. Når du begynner å kreve rådgiving, han... støter. Dessverre, det ser ut at han er mer bekymret over pengene enn over kunder.

En av de beste fastlegene jeg har hatt.

Lege: Krzysztof Burski Skrevet

Han er hyggelig og hjelpsom og lytter alltid på hva pasienten sier..
Han har høyt kunnskapsnivå og jeg føler meg trygg hos ham.
Han tar meg alltid på alvor. Jeg er veldig fornøyd.

anbefaler ikke!!!!

Lege: Krzysztof Burski Skrevet

Jeg angrer på at jeg ikke har byttet fastlege fr lenge siden, har kun brukt unødvendig tid,helse og penger på å være pasienten hans. Jeg byttet han til en annen og er veldig veldig fornøyd nå, nå er jeg tilbake på god spor til å få helsen min tilbake. Dr.Burski ser veldig ned på pasientene sine, følte meg alltid usikker og nedtråkket hvergang jeg var i timen hans.

Mr alltid forsinket

Lege: Krzysztof Burski Skrevet

Burski er forsåvidt en veldig hyggelig mann, og en dyktig lege. Problemet er at han alltid, og da mener jeg uten unntak er mer enn 30 min forsinket, gjerne over en time.
Jeg er aldri mye hos legen, men under mitt siste svangerskap ble jeg fulgt opp ganske hyppig, og hadde det ikke vært for min selvstendige arbeidsplass hadde jeg sikkert fått sparken siden hver lege time tok ca 2 timer.
Sist jeg spurte resepsjonist om hun kunne ringe meg angående ny time, hadde hun sendt en sms til ett annet nr, og jeg ble fakturert for en time som jeg ikke visste om. DET er dårlig kundeservice, så jeg byttet fastlege idag :)