Løren legesenter

Lørenveien 44 0585 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Løren legesenter

Utilgjengelig, uprofesjonelt, dyrt

Lege: Krzysztof Burski Skrevet

Anbefales ikke. Aldri på klinikken, tilbyr bare e-konsultasjoner. Ingen resepsjonist bare en fysioterapeut som snakker dårlig norsk og vedkommende blir lært opp at det må bestilles e-konsutasjon hos Burski.
Styr unna denne legesenter!!!

Anbefaler ikke !

Lege: Krzysztof Burski Skrevet

Jeg anbefaler ikke denne legen. Han er aldri i sin klinikk. Kan kontaktes bare via App og måtte vente et par dager på svar. Veldig arrogant og uprofesjonell. Jeg var gravid mens han var min lege og han så meg bare en gang. Jeg klaget over smerte og prøvde å få time og fikk svar at det er normalt når man er gravid. Jeg fikk ingen hjelp fra ham og kunne ikke få tid på svangerskapskontroll. Da jeg endelig fikk tiden min, avlyste han den. Jeg er veldig skuffet over måten han behandler pasientene sine. Anbefaler ikke !

Hold deg unna det legesenter

Lege: Krzysztof Burski Skrevet

Gir diagnosen uten nøyaktige undersøkelser.
Arogant
Har veldig korte timer og alltid forsinkelser.

Anbefaler ikke

Veldig dyrt
Anbefaler ikke

incompetent doctor

Lege: Krzysztof Burski Skrevet

A urine test will detect contaminants / bacteria and this doctor say we will check it again in after 2 weeks.I'm pregnant and I'm afraid that it can be dangerous. The doctor claims that pregnant women can carry heavy things.tells a woman to return to work in the first trimester of pregnancy who suffers from nausea dizziness drowsiness lack of appetite weakness