Krzysztof Burski

Lørenveien 44 0585 Oslo
Krzysztof Burski er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Krzysztof Burski

Very good

I'm pregnant and my visits with him were very productive and helpful, you can see that he is prepared and he cares about your health. If I comeback to Oslo I will definitely choose him again.

dr Burski er alltid forsinket min 1 time

Helt ok lege om du liker å høre på lange teorier og har masse tid for å vente på ham. Jeg følte meg ikke helt som han lyttet etter meg.

Selve senter ofte stengt uten varsel. Ikke anbefales.

En lege som tar deg på alvor

Fantastisk god lege som tar pasientene på alvor. Ble anbefalt av venn å bytte lege til Burski og jeg har ikke angret siden. Mine små barn har også han som lege og han var den første tidlig fase oppdaget at min sønn hadde urinveisinfeksjon ( etter 2 lange besøk hos legevakten i helgen med krampe). Burski er en god lege! Har vært en del lang ventetid men jeg får alltid riktig god hjelp. Får 1 stjerne på ventetid men er likevel anbefalt - 5 stjerner samlet allikevel. Han gjør som alle leger, henviser hvis noe må undersøkes nærmere. Mange leger mener fort at undersøkelser kan være bortkastet tid men Burski gjør gode medisinske vurderinger og er nøye.

Den værste legen jeg har hatt

Først og fremst, han lytter ikke til pasientene. Når du begynner å kreve rådgiving, han... støter. Dessverre, det ser ut at han er mer bekymret over pengene enn over kunder.

En av de beste fastlegene jeg har hatt.

Han er hyggelig og hjelpsom og lytter alltid på hva pasienten sier..
Han har høyt kunnskapsnivå og jeg føler meg trygg hos ham.
Han tar meg alltid på alvor. Jeg er veldig fornøyd.

anbefaler ikke!!!!

Jeg angrer på at jeg ikke har byttet fastlege fr lenge siden, har kun brukt unødvendig tid,helse og penger på å være pasienten hans. Jeg byttet han til en annen og er veldig veldig fornøyd nå, nå er jeg tilbake på god spor til å få helsen min tilbake. Dr.Burski ser veldig ned på pasientene sine, følte meg alltid usikker og nedtråkket hvergang jeg var i timen hans.

Mr alltid forsinket

Burski er forsåvidt en veldig hyggelig mann, og en dyktig lege. Problemet er at han alltid, og da mener jeg uten unntak er mer enn 30 min forsinket, gjerne over en time.
Jeg er aldri mye hos legen, men under mitt siste svangerskap ble jeg fulgt opp ganske hyppig, og hadde det ikke vært for min selvstendige arbeidsplass hadde jeg sikkert fått sparken siden hver lege time tok ca 2 timer.
Sist jeg spurte resepsjonist om hun kunne ringe meg angående ny time, hadde hun sendt en sms til ett annet nr, og jeg ble fakturert for en time som jeg ikke visste om. DET er dårlig kundeservice, så jeg byttet fastlege idag :)

Beste Lege og en fantastisk person!

Dette er en mann som virkelig tar vare på sine pasienter på godt og vondt.
Tar deg alvorlig, undersøker grundig og har alltid godt humør uansett.
Han husker mennesker fra gang til gang så du slipper å sitte der å forklare alt på nytt.
Han gir alltid det lille ekstra
Om noen klager på tilgjengelighet så er det fint å huske at vil du ha en lege som tar seg tid så går det på bekostningen av noe, men denne mannen er verdt det!

Veldig god lege

En lege som alltid tar seg tid til å lytte og som følger opp pasienten. Ofte forsinket men det er verdt ventetiden å føle seg godt ivaretatt som pasient. Hyggelig og faglig sterk.

Beste legen!!!

Dr Burski er den beste fastlegen vi (hele familien) har hatt! Han er utrolig hyggelig og har en enorm kompetanse. Det han ikke vet - slår han opp eller så henviser han videre. Kan bare gi han de aller beste karakterer!!

beste legen

Har veldig godt medisinsk kunskaper, har godt utlandisk uttdanning, han er profesionelt lege i norge :)

Meget seriøs tar pasienten på alvor

Flink til å lytte - stiller kontrollspørsmål. Grundige, henviser til spesialist når han er usikker. En sympatisk person. Tar seg god tid. Alltid blid.

Beste lege

Veldig trivelig og morsom lege. Tar seg god tid, er veldig forståelsesfull og ydmyk. God til å lytte. Genuint optatt av pasienten. Anbefales på det varmste.

Faglig sterk og lett å snakke med

Burski er både faglig sterk og han er lett å snakke med. Han er åpen på at han ikke kan alt om mer spesielle tilsander, og sjekker gjerne med speisalister på området det gjelder før han gir pasienten råd - det er det ikke alle leger som er like flinke til. Han har forskerkompetanse, kunnskapssøkende og holder seg oppdatert på utviklingen. Han er tillitsvekkende, grundig og hyggelig.

Dyktig lege!

Jeg opplever Burski som en lege som tar meg på alvor, uansett problemstilling! Han tar seg tid til å lytte, er respektfull og stresser ikke for å sende meg på dør. Dette merkes også når man noen ganger kan bli sittende en times tid på venterommet..! Burski kan imidlertid vikle seg inn i litt for kompliserte forklaringer som kan gå litt over hodet på meg, men alt i alt en artig skrue som sitter på mye kompetanse.

Ganske skufet

Var veldig fornøyd med denne legen etter den første timen. Da hadde han tid til å høre hva jeg har til å si, men etter dette så hadde han altid dårlig tid, slik at jeg måtte bestille time 3 ganger i løpet av en uke for å ordne 3 forskjellige erklaringer. Ikke minst pga av at han har så dårlig tid tar han ting utrolig fort og gjør veldig mye skrive feil og derfor blir utrolig lite skrever i journalen og mye mer feil. Jeg måtte forlate denne legen stor sett pga at at det tok for meg mer tid på å ordne ting han har feil skrevet enn å faktisk på å ordne ting. Ikke nok at jeg vester 1 time på venterommet, så snakker han på tlf i neste 15 min så plutselig har han kun 10 min på meg.
Han ellers har stor kunnskap, men er dessverre veldig opptatt av penger. Jo flere pasienter jo mer tjenner han.

Hyggelig og dyktig!

Burski er den beste legen jeg har hatt. Han er hyggelig, dyktig, vet hva han gjør (og kan innrømme at han må slå opp ting) - og tar seg god tid. Noe som merkes, siden det alltid er forsinkelser. Alt i alt en fastlege jeg reiser et stykke for å holde på.

En OK lege

Lyttende, gir relativt rask vurdering men er "dessverre" ganske populær og kan være vanskelig å få time.

Seint inn, fort ut

En lege som passer fint til de med ønsker om medikamentell behandling, ønsker du derimot en god samtale og forståelse av hva dine plager er får du ikke det her.
Diagnostiseringen går effektivt for seg, men desverre uten særlig forklaring annet enn en resept og beskjed om at alt ordner seg.

Verdens beste lege!

Kjempe god lege, lyttende, flink... Får man til å føle seg vel og gjør lege timen kjempe koselig!"