Krzysztof Burski

Lørenveien 44 0585 Oslo
Krzysztof Burski er en av 567 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Krzysztof Burski

Utilgjengelig, uprofesjonelt, dyrt

Anbefales ikke. Aldri på klinikken, tilbyr bare e-konsultasjoner. Ingen resepsjonist bare en fysioterapeut som snakker dårlig norsk og vedkommende blir lært opp at det må bestilles e-konsutasjon hos Burski.
Styr unna denne legesenter!!!

Anbefaler ikke !

Jeg anbefaler ikke denne legen. Han er aldri i sin klinikk. Kan kontaktes bare via App og måtte vente et par dager på svar. Veldig arrogant og uprofesjonell. Jeg var gravid mens han var min lege og han så meg bare en gang. Jeg klaget over smerte og prøvde å få time og fikk svar at det er normalt når man er gravid. Jeg fikk ingen hjelp fra ham og kunne ikke få tid på svangerskapskontroll. Da jeg endelig fikk tiden min, avlyste han den. Jeg er veldig skuffet over måten han behandler pasientene sine. Anbefaler ikke !

Hold deg unna det legesenter

Gir diagnosen uten nøyaktige undersøkelser.
Arogant
Har veldig korte timer og alltid forsinkelser.

Anbefaler ikke

Dårlig legge
Vanskelig å bestille time
Ingen svarer på telefon
Ubehagelig
Veldig dyrt
Anbefaler ikke

incompetent doctor

A urine test will detect contaminants / bacteria and this doctor say we will check it again in after 2 weeks.I'm pregnant and I'm afraid that it can be dangerous. The doctor claims that pregnant women can carry heavy things.tells a woman to return to work in the first trimester of pregnancy who suffers from nausea dizziness drowsiness lack of appetite weakness