Krzysztof Burski

Lørenveien 44 0585 Oslo
Krzysztof Burski er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Krzysztof Burski

Very good

I'm pregnant and my visits with him were very productive and helpful, you can see that he is prepared and he cares about your health. If I comeback to Oslo I will definitely choose him again.

dr Burski er alltid forsinket min 1 time

Helt ok lege om du liker å høre på lange teorier og har masse tid for å vente på ham. Jeg følte meg ikke helt som han lyttet etter meg.

Selve senter ofte stengt uten varsel. Ikke anbefales.

En lege som tar deg på alvor

Fantastisk god lege som tar pasientene på alvor. Ble anbefalt av venn å bytte lege til Burski og jeg har ikke angret siden. Mine små barn har også han som lege og han var den første tidlig fase oppdaget at min sønn hadde urinveisinfeksjon ( etter 2 lange besøk hos legevakten i helgen med krampe). Burski er en god lege! Har vært en del lang ventetid men jeg får alltid riktig god hjelp. Får 1 stjerne på ventetid men er likevel anbefalt - 5 stjerner samlet allikevel. Han gjør som alle leger, henviser hvis noe må undersøkes nærmere. Mange leger mener fort at undersøkelser kan være bortkastet tid men Burski gjør gode medisinske vurderinger og er nøye.

Den værste legen jeg har hatt

Først og fremst, han lytter ikke til pasientene. Når du begynner å kreve rådgiving, han... støter. Dessverre, det ser ut at han er mer bekymret over pengene enn over kunder.

En av de beste fastlegene jeg har hatt.

Han er hyggelig og hjelpsom og lytter alltid på hva pasienten sier..
Han har høyt kunnskapsnivå og jeg føler meg trygg hos ham.
Han tar meg alltid på alvor. Jeg er veldig fornøyd.