Krzysztof Burski

Løren legesenter
Lørenveien 44 0585 Oslo
Krzysztof Burski er en av 541 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Krzysztof Burski

Det er tull, ikke et legesenter

Jeg kan ikke huske hvor mange ganger jeg har blitt skuffet av både Burski og hele det ´´legesenteret´´..
Ved flere anledninger har jeg ikke fått hjelp jeg trengte og det har også skjedd at jeg måtte betale for timen selv om legen ikke rakk å undersøke meg og avtalte en ny time for meg (som jeg også måtte betale for).

Siste hendelse er fra noen dager siden hvor jeg ble nødt til å gå privat til en lege ved sterke magesmerter siden ingen på Løren legekontor tok telefon.

Det viste seg at jeg måtte opereres samme dag, siden det var en blindtarmbetennelse. Jeg fikk sykemelding fra sykehuset for de dagene jeg var på sykehuset, men jeg fikk beskjed at jeg måtte kontakte faslegen for å sykemelding i en lengre periode.

Jeg prøvde å ringe Løren legesenter i 3 dager uten å nå de. Sykehuset har også sendt mail til Burski med forespørsel om en sykemelding til meg. Uten noen resultat...

Til slutt fikk jeg råd fra sykehuset om å bytte fastlege og det har jeg gjort.

JEG FRARÅDER ALLE LØREN LEGESENTER!

Dåligt legesenter!

Detta legesenter ska du hålla dig undan. Det är aldrig någon som svarar på varken telefon eller meddelanden. Har vid flera tillfällen försökt bokat tid och få kontakt med sentret och aldrig fått svar. Har stått i telefonkö i timmar och till slut kommit till telefonsvar. Väntetid för att få timme har varit upp till 14 dagar av de gångerna jag har försökt boka en timme, detta på grund av inget svar. Vill du bestilla time kan du endast göra det via web eller PatientSky appen och det är ingen garanti att du får svar här.

Vid sjukdom på senteret fick jag besked 20 min före att timme är avbokad. Har även fått fakturor på legetimer som inte ska betalas för.

Har aldrig mött Krzysztof Burski då han aldrig varit på plats. Fått gå till Sara Rana Nasreen istället. Stressad lege men flink.

Legene som jobbar här kanske är duktiga men här får du ingen kontakt.

Rekommenderar INTE detta legesenter!

Kompetent og trygg

Beste legen jeg har hatt.
Tar seg god tid til hver pasient og sender SMS med svar på blodprøver når alt er i orden, så man slipper og uroe seg. Høy faglig kompetanse, godt humør og man føler seg godt ivaretatt. God til å lytte.

Do not recommend

The doctor is always late, do not listen to the patient. If he is unsure he does not consult. Promised to check my blood test results and get back to me with a message if anything is wrong. He did not and after a month by accident during a standard visit he realized that my old blood results were wrong so I should take some medicine.
It seems like he cares only about the money he gets from patients. I do not recommend at all.

Very good

I'm pregnant and my visits with him were very productive and helpful, you can see that he is prepared and he cares about your health. If I comeback to Oslo I will definitely choose him again.