Krzysztof Burski

Løren legesenter
TRONDHEIMSVEIEN 135 0570 Oslo
Krzysztof Burski er en av 574 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Krzysztof Burski

Jeg vil ikke anbefale denne legen.

Jeg vil ikke anbefale denne legen.

Det var ikke mulig å komme på time til legesentre sa fikk jeg e-konsultasjon på appen Patient sky. ( koster mye- 403 nok, men det var ikke om kvelden og han er ikke spesialist så forstår ikke hvorfor). Jeg fikk 2 fakturaer fra Burski- første for medisinsk og andre for informasjon om karantene som ikke er relevant med legekonsultasjon. (Dialogen varte i flere dager, han svarer ikke på en gang og pasient må vente på svar fra han i appen i mange dager) Han tror det var 2 e-konsultasjon men faktisk bare 1. Han flytter meldinger til arkiv sånn at jeg ikke kan svare pa det. Jeg må faktisk betale 806 nok for e-konsultasjon og det er ikke fair!

Very disappointed

I contacted the doctor via skypatient, for the pop smear because I had a yeast infection, he reply me for different date this January. and I got 2 invoice, this is insane. 1 invoice per doctor's relply
And No one is answering the call.

Katastrofe til lege!!

Sitter og venter i over 1 time på at komme os in med vår 2 årige sønn. Banker på døra til slutt men ingen svarer.
Må dessverre gå ettersom ja skall på jobb.
Dagen etter får vi faktura fra denne legen.
Vi klager o da legen ringer sier han at vi lyver og at han var der den dagen samt att det ikke var noen forsinkelser.
Har aldrig vært med om en så uprofesjonell lege.
Anbefaler og velge en annen lege.

nej aldri igjen

går ikke få kontakt med lege eller legekontor. ventet på røntgensvar. svaret fikk denne legen inom 1 dag. jeg måtte selv sende på pasientsky etter uker uten svar og tilbakemelding. fikk faktura for den eneste måten legen svaret på. helt utrolig dårlig.

Håpløst å få kontakt med legen

Får ikke kontakt med hverken resepsjon eller legen. Måtte til slutt ringe han på privattelefon for å få kontakt.
Ok og grei lege de få gangene jag har hatt time hos ham. Nå bytter jeg lege. Trodde man hadde en fastlege som man kunne komme i kontakt med……Styr unna her….