Måsøy kommune - Helsetjenesten

Søndregate 1 9690 Havøysund

Siste vurderinger av behandlere ved Måsøy kommune - Helsetjenesten

Trygg , kunnskapsrik og forståelsesfull

Lege: Ola Vassbø Skrevet

Dette er en meget flink lege som bruker mye tid og lytter . Jeg er meget fornøyd . Anbefales absolutt

Du er savnet på frakagjerd

Lege: Ola Vassbø Skrevet

Bedre lege skal du lete lenge etter.. dypt savnet på frakagjerd legekontor.. en lege som lytter å tar deg seriøst, gjør alt han kan for å hjelpe deg på alle måter.. å miste Ola som fastlege var bare tragisk.. håper han en dag kommer tilbake vest over.

Anbefales ikke

Lege: Therese Ursula Hildan Skrevet

Fikk et veldig dårlig førsteinntrykk. Hun hilste ikke på meg da jeg kom. Var ikke interessert i å høre på meg og jeg fikk ikke hjelp eller ble tatt på alvor. Er ikke til stede i samtalen og fikk følelsen av at hun bare ville ha meg fortest mulig ut. Jeg har vært hos mange leger og dette er det verste jeg har vært borti.

tillitsfull og dyktig

Lege: Therese Ursula Hildan Skrevet

Veldig dyktig lege. Hun tar god tid og lytter. Både jeg og min mor har vært hos henne og hun tar deg på alvor og ringer sykehuset når behov og følger opp. Virker kunnskapsrik.

Upersonlig lege

Lege: Therese Ursula Hildan Skrevet

Var hos henne da jeg måtte akutt til legen. Noe så upersonlig og ikke tilstede i samtalen. Kunne ikke prate med pasienten. Virket som om alt dreiet seg å få meg inn og ut av det legekontoret. Hun anbefaler jeg ikke videre. Virket heller ikke faglig dyktig.