Tilsvar til vurdering
Ikkje å anbefale
Henger seg opp i sykmelding og brukte timene mine til å forklare hvordan ein sykemelding fungerte og vart opplevd som iritert/hissig, som resulterte i at eg fikk lite eller ingen hjelp, måtte hjelpe meg selv ved å kontakte diverse instanser, opplevdes som hissig, uten noen form for grunn. Som resulterte i at eg skiftet fast lege. Vill ikkje anbefale kippersund som fast lege.