Seljord Helsesenter

Ingrid Slettensveg 16 3840 Seljord

Siste vurderinger av behandlere ved Seljord Helsesenter

Grundig, hyggelig,positiv og åpen

Lege: Hanne-Marij Nikkels Skrevet

Jeg hadde glede av å ha Hanne-Marij Nikkels som vikarlege ved Kviteseid legekontor. Hun er den beste legen jeg har hatt i en alder av 56 år. Etter å ha bodd i Oslo, Ålesund, Sandefjord, Drangedal og Dalen, har jeg hatt noen fastleger i mitt liv. Hanne-Marrij er en lege du blir glad i og som tar seg tid til å prate og hun er grundig.

Hyggelig og blid

Lege: Ane Spikkeland Holm Skrevet

Veldig fornøyd med fastlegen min. Hun er alltid blid og er veldig flink i jobben sin. Hun tar pasientene sine på alvor og hvis det er noe du mener er galt med kroppen din, så henviser hun deg videre. Andre leger hadde kanskje ikke brydd seg eller sagt at din tilstand skyldes stress eller noe som ikke er farlig. Jeg er veldig glad for at jeg valgte henne som min fastlege.

Stort forbedringspotensiale!

Lege: Kine Cecilie Jordbakke Skrevet

Ved første (og jeg håper siste!) møte med denne legen opplevde jeg henne som sur og veldig lite imøtekommende. I smalltalk kommer det frem at vi har felles kjente der hun da forteller at de også var pasienter hos henne, noe jeg absolutt ikke har noe med å vite og som jeg trodde legene var taushetsbelagt!? Ca. 3 uker etter konsultasjon ringte hun meg og sa at prøven hun hadde tatt måtte tas på nytt fordi hun "visstnok" hadde sendt den inn i feil beholder. Hun tok absolutt ingen selvkritikk på dette, hørte ikke noe til ordet beklager, eller et aldri så lite snev av ydmykhet ovenfor pasienten. Det virket mer som hun synes de på labben var dumme. Nei, denne legen kan du spare meg for!

Dyktig lege

Lege: Kine Cecilie Jordbakke Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med denne legen. Hun er dyktig, flink og nøye. Hun tar deg på alvor og er generelt en veldig koselig dame.Veldig lett å prate med, og jeg har alltid følt jeg har blitt tatt på alvor, og at hun forstår.