SiO Helse

SiO Helse holder til i Oslo

Siste vurderinger av SiO Helse

Ikke fornøyd.

Tannlege: Hilde Marie Sveaass Skrevet

Min opplevelse hos denne tannlegen var svært skuffende. Tannlegen virket å skynde seg gjennom timen, og til tross for at jeg alltid har gjennomgått rens av tannstein uten smerte, opplevde jeg denne gangen et stort ubehag. Tannlegen var hardhent, noe som resulterte i smerter som varte i flere dager etter behandlingen. Ved nærmere undersøkelse hjemme oppdaget jeg at tannkjøttet var pusset opp på to av tennene, noe som bare forverret denne allerede smertefulle opplevelsen. Dette var en ubehagelig opplevelse, og dessverre har jeg bestemt meg for å ikke returnere til denne tannlegen. Jeg ringte andre andre tannleger i ettertid fordi jeg var så urolig, og ble jeg fortalt at en slik rens ikke skal gjøre så vondt.

Dyktig og effektiv

Tannlege: Nino Buonocunto Skrevet

Nino var dyktig og effektiv, og sørget for å både informere godt og trygge både før, under og etter behandlingen.

En av de beste tannlegene jeg har besøkt!

Tannlege: Åsmund Rogn Skrevet

Jobber veldig nøyaktig. Pålitelig og hyggelig samtidig gjør en god jobb. Anbefales til alle studenter som bruker SiO helse! Har brukt han under nesten hele studenttiden. Anbefales sterkt!

Grei tannlege (med unntak av en engangstilfellet)

Tannlege: Priya Kohli Skrevet

En grei og hyggelig tannlege som vet hva hun driver med. Har bare hatt en tilfellet hvor en hull var ikke renset ekstra godt nok. Noe som ledet til rotfylling hos Tannlegehøyskolen og masse ekstra kostnader. Men normalt sett gjør hun en god jobb.

Avslappet og trygg

Tannlege: Minh Khai Le Thieu Skrevet

Jeg valgte Minh på grunn av en annen vurdering her på Legelisten som i stor grad reflekterte min egen situasjon. De hadde mulighet til å ta meg imot på kveldstid, hvilket var et stort pluss for meg med tanke på jobb. Minh var utrolig avslappet og betryggende for en nervøs pasient som meg selv, og jeg kan anbefale dem på det varmeste!