Anne Hardang

Autorisasjon (2013)

SiO Helse Telefonnummer22 85 33 0022 85 33 ...
Problemveien 9 0313 Oslo
Anne Hardang er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Anne Hardang

Veldig bra

Klinikk: SiO Helse Skrevet

Så ålreit, flink og hyggelig tannlege at jeg måtte inn her og skrive, hun fortjener det:) var bare fint å være å tannlege stolen hennes

Helt fantastisk tannlege!

Klinikk: SiO Helse Skrevet

En fantastisk tannlege, som sørger for at man føler seg trygg og ivaretatt under hele timen. Kan anbefales på det sterkeste, og jeg kunne ikke bedt om en bedre tannlege.

Omsorgsfull og angstdempende

Klinikk: SiO Helse Skrevet

Har hatt tannlegeskrekk i lang tid, men Anne gjorde så nervene dempet seg. Jeg fikk slipt ny krone og renset langt nede i røttene på bakerste tann, uten å kjenne på nevneverdig ubehag eller angst. Har flere timer som skal gjennomføres i august og det er veldig fint at jeg ikke gruer meg.

Veldig dyktig og høflig tannlege.

Klinikk: SiO Helse Skrevet

Jeg hadde masse problem med tennene mine og Anne Harding var i stand til å finne l løsning på de alle. Med hennes behandling jeg alltid opplevde nok omsorg og vare. Jeg fikk svarene på alle spørsmål jeg lurte på. Anne har høyt kvalifikasjon og er bra spesialist. Alle mine tennene som ble behandlet av Anne bry ikke meg lenger. Tusen takk Anne.

Hyggelig og dyktig

Klinikk: SiO Helse Skrevet

Denne tannlegen opplevde jeg som profesjonell, vennlig og dyktig. Hun forklarer alltid hva hun gjør før hun gjør det, og er lett å snakke med.

Da jeg var yngre har jeg hatt tannleger som har vært både nedlatende og kjeftende. Dette gjorde at jeg ikke likte å gå til tannlegen. Etter å ha gått til Anne, synes jeg det er helt greit, og vil ikke nøle ett sekund med å anbefale henne til andre.