SiO Helse

SiO Helse holder til i Oslo

Siste vurderinger av SiO Helse

Helt supert!

Tannlege: Nino Buonocunto Skrevet

Har virkelig ingenting negativt å si. Både Nino og tannpleieren som var der var profesjonelle og forståelsesfulle.Jeg fortalte da jeg kom inn at jeg var veldig nervøs for å trekke visdomstanna mi, og fra første stund følte jeg at det ble tatt hensyn til. Nino fortalte meg om hvordan «inngrepet» skulle skje, og ga meg beroligende tilbakemeldinger underveis og gjennomførte det fullstendig smertefritt. Hvis jeg skal trekke tann igjen, så drar jeg gjerne tilbake hit!

Veldig bra!

Tannlege: Nino Buonocunto Skrevet

Var veldig nervøs da jeg skulle trekke visdomstennene, men han var flink til å berolige meg og er veldig dyktig!

God, trygg og effektiv tannfjerning

Tannlege: Nino Buonocunto Skrevet

Proff tannkirurg fjernet to vanskelige tenner, forklarte alt i fin detalj og spurte om jeg hadde det bra underveis.
Toppers

Veldig fornøyd

Tannlege: Nino Buonocunto Skrevet

Jeg har fått behandling av Niño to ganger nå og er veldig fornøyd! Etter første gangen jeg var der visste jeg at jeg skulle spørre om å få samme tannlege til å trekke mine resterende visdomstenner. Jeg kommer definitivt til å anbefale ham til andre!

Kjempetrygg og flink tannlege

Tannlege: Nino Buonocunto Skrevet

Tok godt vare på meg og fikk meg til å føle meg trygg, spesielt fordi jeg var litt nervøs i forveien. Veldig fornøyd med den totale opplevelsen!