Sentrum Legesenter

Henrik Ibsensgate 6 3724 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legesenter

Håper jeg har denne legen resten av veien også.

Lege: Eirik Knapskog Skrevet

En lege for meg og mitt behov,alltid seriøs og grundig,selv når min evne til selvforståelse var lik null.
Ble tatt på alvor,han så hovedproblemet,veldig fornøyd med at han så og hørte meg da jeg virkelig trengte hjelp.

En lege som tar deg på alvor.

Lege: Eirik Knapskog Skrevet

Dette er en dyktig lege som hører på hva du sier. Har hatt denne legen i over 10år og er like fornøyd som første gang jeg var hos han. Han er oppmerksom, hyggelig og han kan sitt fag. Han ser deg for hvem du er å gir gode råd og hvis man skal sendes til behandler sender han deg til en dyktig behandler. Får alltid god hjelp både fra han og jentene i skranken.

Uten tvil min beste fastlege noen gang!

Lege: Eirik Knapskog Skrevet

En lege som tar problemer seriøs, jeg som patient har bare opplevd positivt med han, han er ærlig, og rettferdig, absolutt å anbefale!!

Ikke grei

Lege: Eirik Knapskog Skrevet

Jeg gjir denne doktoren ikke en bra vurdering. Var hos hann i sta. Jeg hadde en klump i halsen da jeg komm ut fra doktoren. Hann er kansje grei nokk til å behandle kropp menn sjel har hann ingen greie på detsverre. Ja vi var hos hann et parr uker før å da behandlet hann mit barn, på grunn av fysisk sykdomm det gjorde hann bra. Menn jeg tror jeg bytter uannsett.

En av de beste. Innsiktsfull, Empatisk. Forutsigbar. Er opptatt av pasienten. Har humor og evne til å le av seg selv. Ha

Lege: Eirik Knapskog Skrevet

En av de beste. Han viser stor interesse for pasienten. Han fremstår som troverdig hva gjelder kunnskap og innsikt. Han følger opp. Han har sans for humor og man føler seg ivaretatt på en utmerket måte