Sentrum Legesenter

Henrik Ibsensgate 6 3724 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legesenter

Very good doctor

Lege: Eirik Knapskog Skrevet

Very good doctor he listens and does his best to find out what’s wrong highly recommended very understanding also.

Ivaretatt og trygg

Lege: Eirik Knapskog Skrevet

kjenner meg ikke igjen i noen av de negative omtalene. greit de i resepsjonen kan være litt direkte, men de ikke ufine. og det kan jeg forstå, med tanke på jobben de har.
Dr. Knapskog syns jeg gjør en strålende jobb. Føler meg alltid trygg og ivaretatt. og får alltid hjelp til mine skavanker, enten om de lar seg rette på eller er kroniske... kommer aldri til å bytte lege!

Humørsyk, hissig og problemer med å vise respekt.

Lege: Eirik Knapskog Skrevet

Denne legen har tydeligvis store humørsvingninger. Siste besøk der blir nok det siste. Timen var avtalt for oppfølgning etter forrige besøk hos en meget grundig kvinnelig lege der 3 uker tidligere. Han kjeftet på meg og hisset seg opp fordi jeg kom igjen så fort og var gjentatte ganger spydig. Rett og slett dårlig oppførsel og ingen empati. Jeg forlot kontoret gråtende og fortalte sekretæren hva jeg mente. Legens oppgave er å plastre og lege, ikke å gi folk en mental nedtur. Hun skjønte problemet og viste stor forståelse i en samtale etterpå.

Resepsjonen ødelegger

Lege: Lene Berit Gaathaug Skrevet

Har likt Lene Berit veldig godt. Kunne tenkt meg å fortsette å ha henne som fastlege. Dessverre er resepsjonen helt forferdelig! Verste servicen jeg har opplevd på et legekontor. Har ved flere anledninger opplevd dem som direkte frekke og uprofesjonelle. Dette trekker veldig ned for meg. Kvier meg for å kontakte legesenteret, utsetter det alltid i det lengste, fordi det er en såpass negativ opplevelse.

Lege: Eirik Knapskog Skrevet

Dette er den skarpeste og fineste legen jeg har møtt. Han tar seg god tid til dem som trenger det og man må regne med forsinkelser, men dette er noe jeg verdsetter og synes er tøft gjort med tanke på tidspresset fastleger utsettes for. Jeg og familiemedlemmer har fått uvurderlig hjelp av ham og er svært fornøyde med valg av fastlege. Man må tåle litt venting og noen kjerringråd eller mindre skarpe kommentarer i resepsjonen, men legehjelpen anbefales på det varmeste.