Sentrum Legesenter

Henrik Ibsensgate 6 3724 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legesenter

Trygg og lyttende

Lege: Eirik Knapskog Skrevet

Har vært min fastlege i over 20 år, meget godt fornøyd.
Tar tak i eventuelle problem, og er også bitt sendt videre.

Dyktig lege

Lege: Sigurd Haugan Danielsen Skrevet

Dette er en dyktig lege som passer i yrket sitt. Han er alltid hjelpsom, kunnskapsrik, blid og ikke minst forstår seg også på det psykiske like godt som det fysiske. Jeg er utrolig fornøyd med han som fastlegen min og savner han alltid når det er vikar leger. Rett og slett fordi jeg føler meg så trygg og ivaretatt av han. Han svarer også raskt når man tar kontakt via e konsultasjon og følger opp med telefon samtaler. Utrolig dyktig og flink lege!

Trygg lege

Lege: Elise Charlotte Melkild Skrevet

Skriver anmeldelse her da jeg så gjerne skulle fått anledning til å si dette til Melkild før bytte av fastlege. Jeg har kommet inn på hennes kontor skjelven og nervøs med gråten i halsen, hvorpå hun har møtt meg med trygghet og kunnskap.
Hun tar seg god tid og viser forståelse for din situasjon, virker som ett veldig varmt menneske, men også lar deg stole på at hun sitter med fasiten, noe pasienter trenger!

Har bare positivt å si om henne, og var godt fornøyd!

Hyggelig og nøye

Lege: Elise Charlotte Melkild Skrevet

Flott lege som tar seg tid til å lytte og som er kunnskapsrik og nøye. Flink med barn og omsorgsfull. Forklarer godt og følger opp.

Medmenneskelig, lyttende og dyktig lege!

Lege: Eirik Knapskog Skrevet

Eirik Knapskog har vært min fastlege i snart to ti-år; han viser varme, empati og er kunnskapsrik og en god samtalepartner. Han er videre løsningsorientert og kreativ; jeg setter overmåte stor pris på å ha han som min "egen" lege. Håper jeg kan få beholde ham til jeg fyller 100!