Sentrum Legesenter

Henrik Ibsensgate 6 3724 Skien

Siste vurderinger av Sentrum Legesenter

Lege: Eirik Knapskog Skrevet

Dette er den skarpeste og fineste legen jeg har møtt. Han tar seg god tid til dem som trenger det og man må regne med forsinkelser, men dette er noe jeg verdsetter og synes er tøft gjort med tanke på tidspresset fastleger utsettes for. Jeg og familiemedlemmer har fått uvurderlig hjelp av ham og er svært fornøyde med valg av fastlege. Man må tåle litt venting og noen kjerringråd eller mindre skarpe kommentarer i resepsjonen, men legehjelpen anbefales på det varmeste.

greit å komme til

Lege: Sigurd Haugan Danielsen Skrevet

Alt godt. Bestandig blid og fornøyd. meget hyggelige hjelpere i skranke og laboratorie.
kort ventetid.

hyggelig

Lege: Lene Berit Gaathaug Skrevet

kom inn på dagen pga at jeg var syk.hadde betennelse i urinblære.fikk resept og regner nå med at det går bra.fikk forresten resept på utgått med. måtte få tilsvarende som kostet 490,-

Dyktig og forståelsesfull lege

Lege: Elise Charlotte Melkild Skrevet

Elise er en veldig dyktig lege. Hun tar seg tid til å lytte, og tar deg på alvor. Hun er flink til å samarbeide med deg som pasient, og viser både medfølelse og forståelse for din situasjon. Jeg har bare positivt å si om henne, og er godt fornøyd!

For ei dame.

Lege: Elise Charlotte Melkild Skrevet

Jeg har lenge slitt med forskjellige problemer, møtt mye motstand og følt at jeg ikke har blitt hørt. Etter mitt møte med Elise, ble jeg tatt på alvor og føler endelig etter mange år at det er en fremgang. Hun verter opp og viser høy grad av interesse for å løse opp i eventuelle problemer.
Veldig fornøyd med alt. Tross ung alder, så er dette en lege med en fersk innstilling jeg møtte. Virkelig fornøyd.