Tinneberget legesenter

Siste vurderinger av behandlere ved Tinneberget legesenter

God lege, følger deg opp

Lege: Nektarios Apostolou Skrevet

Nøyaktig og god lege som følger deg opp som pasient - både fysisk og via Helse-Norge.

Språket er ikke det beste, men skal vi få løst legekrisen i Norge så må vi nordmenn tåle at noen snakker litt gebrokkent.

Han er direkte og ærlig, og forteller deg hva han mener. Det setter jeg pris på.

Meget god oppfølging

Lege: Mazri Khalaf Mhemed Skrevet

En dyktig lege som jeg føler meg trygg hos. Tar meg som pasient alvorlig og kjenner godt til min sykdoms historie. Sender pasient raskt til utbedring til sykehus eller spesialister for videre undersøkelser. Er meget fornøyd.

Trygg fastlege

Lege: Nektarios Apostolou Skrevet

Mitt inntrykk av min nye fastlege, er at han interesserer seg for pasienten. Han har vist en god evne til å følge opp under sykdomsforløpet. Han kan fra tid til annen slite litt med språket, men det ordner seg om man tar tiden til hjelp.

Vanskelig å forstå

Lege: Nektarios Apostolou Skrevet

Føler meg nesten til bry hos han, han forteller ofte hvordan leger behandler pasienter fra Hellas der han er i fra og hvor heldig vi i Norge er.. Han snakker veldig dårlig norsk og veldig hakkete, vanskelig å forstå. Han svarer ofte "ikke mer spørsmal om dette no, okke!?" så jeg får dårlig med svar og dårlig oppfølging. Har fler ganger måtte ringe ned for å få svar på prøver og andre ting vi har snakket om som han lover å si ifra om. Hadde det vært noen andre fastleger å bytte til i kommunen, hadde jeg gjort det.

Hyggelig

Lege: Stian Jamtveit Høihilder Skrevet

Seriøs og tar ting på alvor, bruker god tid og setter seg godt inn i sykdomshistorie, virker interessert i å finne gode løsninger