Mazri Khalaf Mhemed

Tinnegrendvegen 5 3683 Notodden
Mazri Khalaf Mhemed er en av 15 fastleger i Notodden

Siste vurderinger av Mazri Khalaf Mhemed

Meget god oppfølging

En dyktig lege som jeg føler meg trygg hos. Tar meg som pasient alvorlig og kjenner godt til min sykdoms historie. Sender pasient raskt til utbedring til sykehus eller spesialister for videre undersøkelser. Er meget fornøyd.

Useriøst, hissig og lite imøtekommende lege

Hissig, ikke møte kommende, vil ikke lytte til pasient, store misforståelser grunnet legen kan dårlig norsk og prater dårlig norsk etter å bodd i Norge i lang tid.. Frekk tone mot pasient og truende atferd. Anbefales ikke.

Lite engasjert og mangelfull kunnskap

Jeg har hatt flere dårlige erfaringer med Mazri som lege dessverre. Ved én anledning så kom jeg inn med et problem, hvor han måtte google sykdommen for så å skrive han ut det han fant på nettet og ga meg disse dokumentene som jeg skulle lese hjemme. Altså, han hadde ingen kunnskap om denne ekstremt vanlige og utbredte sykdommen. Videre finner jeg han uengasjert og at han ikke bryr seg om meg som pasient. Jeg vil aldri kontakte eller dra til han igjen, og har heldigvis fått byttet fastlege. Anbefaler alle andre å unngå han hvis mulig!

Profesjonell og medfølende

Mazri er god til å lytte og forklare. Han viser omsorg og gir meg så mye av tiden sin som jeg føler at jeg trenger. Jeg føler meg sett og hørt i hans kontor.

Veldig koselig og flink.

Veldig koselig og rask til og finne ut av ting. En posetiv karakter.

Meget fornøyd med at han er min fastlege.