Mazri Khalaf Mhemed

Autorisasjon (2011)

Ingen på venteliste

Siste vurderinger av Mazri Khalaf Mhemed

Ryddig, effektiv og kunnskapsrik

Legen har evne til å lytte på en effektiv måte. Kaster ikke bort tiden med for mye spekulasjoner. Pasienten får gitt uttrykk for problemer og de vurderinger legen blir bedt om.

Lite imøtekommende

Har vært hos han 2 ganger når fastlegen min ikke har vært til stede.
Han virker ikke interessert, om dette er fordi jeg ikke er pasienten hans vet jeg ikke.

Styrer unna legetimer der jeg få han som vikar.

Nedlatende, ufyselig og frekk

Jeg har flere dårlige opplevelser i møte med denne legen. Det er en selvfølge at en pasient blir møtt med respekt, men Mazri Khalaf er ufyselig, useriøs, og ekstremt nedlatende. Han virker uinteressert og lite kunnskapsrik, han snakker inn i skjermen og det virker som han vil bli fort ferdig med timen. I mine øyne er det veldig rart at han får lov til å fortsette som lege med denne væremåten!

Meget god oppfølging

En dyktig lege som jeg føler meg trygg hos. Tar meg som pasient alvorlig og kjenner godt til min sykdoms historie. Sender pasient raskt til utbedring til sykehus eller spesialister for videre undersøkelser. Er meget fornøyd.

Useriøst, hissig og lite imøtekommende lege

Hissig, ikke møte kommende, vil ikke lytte til pasient, store misforståelser grunnet legen kan dårlig norsk og prater dårlig norsk etter å bodd i Norge i lang tid.. Frekk tone mot pasient og truende atferd. Anbefales ikke.