Mazri Khalaf Mhemed

Tinneberget Legesenter

2011

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Tinneberget Legesenter
Sauheradveien 5 3683 Notodden
Mazri Khalaf Mhemed er en av 10 fastleger i Notodden

Siste vurderinger av Mazri Khalaf Mhemed

Uintressert

Det har tatt måneder å få sjornalen min på pc. Han sitter med sjornalen min forran seg på papir. Forstår meg og hører meg ikke. Har ikke satt seg inn i sykehistorikken min. Tar enkleste utveier. Ber meg få ny time for små ting som burde ordnes for lengst! Kan ingenting om sykdommen min.

Ubrukelig

Lar sitt private humør påvirke tjenesten han skal yte på jobb. Ikke imøtekommende. Og særdeles store språkvansker. Mye misforståelser mtp språk, som kunne vært unngått om han hørte på pasientene.

Bra

Fikk adekvat behandling da det var nødvendig på Tinneberget legesenter da Mazri hadde legevakt Rolig, stilte relevante spørsmål, utfyllende skriftlig dokumentasjon og ingen problemer med å henvise til videre behandling på sykehuset da dette var påkrevd At vi helst skulle ha reist direkte til sykehus uten å måtte bruke tid på legevakt på Tinneberget først er jo en helt annen sak, det kan jo ikke han lastes for

Overfladisk og veldig lite i møtekommen for en udugelig lege.

Denne mannen har ikke noe å gjøre som en lege, han tar deg ikke på alvor. Han har sine egne regler han følger. Er glad for at jeg ikke har han som fastlege lengre. Men har støtt på han på legevakta å det er lik null hjelp å få av han=(

God oppfølging

Jeg er veldig fornøyd med Mazri! Han fulgte meg veldig godt opp da jeg hadde kyssesyken, noe som involverte mange legetimer ila. kort tid. Han ga meg sykemelding så lenge jeg trengte, men samtidig oppmuntret meg til å prøve å komme tilbake i jobb. Har alltid fått tildelt time når jeg har trengte og fått rask tilbakemelding på pasientsky. Han lytter og tar deg på alvor. Måtte bytte pga. flytting, hvis ikke hadde jeg beholdt han som min fastlege.

Pasientsky fungerer forøvrig bedre enn telefonen. Opplever lange telefonkøer. Enkelte laboratorieansatte er ikke like flinke til å ta blodprøver.