Elzbieta Joanna Johansen

Autorisasjon (1995)

Siste vurderinger av Elzbieta Joanna Johansen

Forståelsesfull og hyggelig atmosfære

Hører alltid etter når jeg snakker, bryr seg veldig om hvordan det går med meg og gir god hjelp. Forklarer lett hvordan resepter skal brukes. Gir informasjon over alt man trenger å vite på et lett språk. Blir alltid møtt med et varmt smil og hei.

Lytter til problemene

Svært fornøyd. Tatt meg på alvor. Kom til timen for en ting, men ønsket å ta opp noe annet å spørre om jeg kunne få time til dette. Hun var raskt på å henvise meg videre og tok saken alvorlig uten at jeg trengte å ha ny time (standard er at legen bare snakker om et problem av gangen) dette har ikke vært tilfellet her. Hyggelig og lytter til det jeg sier.

Hyggelig og grundig

Bare positive opplevelser; hyggelig, grundig og lyttende.
God veiledning og informasjon om videre oppfølging.

legen som ikke ta pasienter seriøst

Hun er en veldig surt person også respektløst til pasienter. Jeg har vore 3 minutter for sent på grunn av at datteren min hadde problemer med bilen som ikke ville starte med en gang men jeg hadde reservert en avtale av 30 minutt. Jeg beklagde meg, men hun godtar ikke grunnen og sa at det var min egen feil at jeg ikke ble hjelpe på grunn av at jeg var 3 minutter for seint Jeg fikk en nytt avtale samen dag, men hun ville at jeg velge en ting av forskjellige ting jeg kommer til henne. Så måtte jeg felge til problemer meg øyne eller helseattest for førerkortet mitt for diabetes. Til slutt så hun ikke på øyet mitt der jeg ser svarte flekker på og tok heller ikke diabeteattesten min, så jeg kan heller ikke kjøre bil første januar. Det enige hun seie gang på gang var at det var min egen skyld på grunn av at vi var 3 minutter for seint. Så nå må jeg vente for å finne ut om jeg har skade på min øynene på grunn av kanskje MS eller om det er noe annerledes, men ser dårligere hver dag og er veldig bekymret. Det eneste hun gjørde er sendt en henvisning til øyelege for å ta en synsprøve for en helseattest. Men då jeg spørde om hun måtte ikke ser på min øynene hun seie bare at det ikke kunne være noe fordi ellers var jeg allerede blind. Føler meg veldig trist om behandling av hun men ta langt tid før jeg få ny legen

Frivolous woman!!

She very often he does not come to work, has been canceled several times and the next three weeks are waiting. When I was be late to visit 5-10min she said she not accept me! I am in the 8th month of pregnancy! How could she? !! I cant waiting next 3 or 4 weeks for new time ... I must change the doctor...