Elzbieta Joanna Johansen

Pilestredet Park 7 0176 Oslo
Elzbieta Joanna Johansen er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Elzbieta Joanna Johansen

Frivolous woman!!

She very often he does not come to work, has been canceled several times and the next three weeks are waiting. When I was be late to visit 5-10min she said she not accept me! I am in the 8th month of pregnancy! How could she? !! I cant waiting next 3 or 4 weeks for new time ... I must change the doctor...

Jobber ikke der lenger

Forsvant fra A-klinniken uten å varsle sine pasienter. Aner ikke hvor hun har gått til. Pass på, Klinikken tar imot fortsatt timebestilling med henne

Uprofesjonell og useriøs

Bestilte time som vanlig hos min lege, der jeg fikk bekreftelse både på mail og mobil om tidspunkt og sted. 24timer før min legetime fikk jeg en påminnelse hvor det sto akkurat det samme. Jeg stresser fra jobb for å rekke legetimen min, kommer frem og får beskjed om at hun har flyttet for 2(!!) måneder siden... Ble ganske sint, jeg som pasient føler meg sviktet og absolutt ikke ivaretatt. Når jeg da ringte hennes sekretær fikk jeg ikke en gang en beklagelse på at informasjonen jeg hadde fått TO ganger var feil..
Jeg venter fortsatt på svar fra en prøve jeg tok i slutten av september... Nei, beklager å måtte si det men noe mer useriøs lege har jeg aldri vært borti. Ivaretar så absolutt ikke pasientene. Håper hun kan ta seg sammen å jobbe litt hardere med service innstillingen sin ;)

Veldig ubehagelig

Veldig uhyggelig, sur dame. Man kan aldri få en punktlig time. Behandler pasienter på en nedlatende måte, som er helt uakseptabelt for meg. Skal bytte fastlegen.

Svært dårlig opplevelse

Hadde legetime, men måtte vente 1,5 timer etter avtalt tidspunkt. I mellomtiden spurte jeg i resepsjonen om jeg måtte betale dersom jeg dro videre, ettersom jeg begynte å få dårlig tid. Når jeg endelig ble tatt i mot av legen opplevde jeg å bli møtt på en svært dårlig måte. Hun var misfornøyd med at jeg satte spørsmålstegn ved ventetiden, og beklaget seg ikke. Tvert i mot, så opplevde jeg henne som nedlatende. Når jeg endelig kom inn, visste hun ikke engang at hun var fastlegen min. Hun brukte 5 minutter på meg. Følte hun hadde dårlig tid, jeg klarte ikke å slappe ordentlig av og opplevde henne som lite imøtekommende.