Elzbieta Joanna Johansen

Majorstuveien 38 0367 Oslo
Elzbieta Joanna Johansen er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Elzbieta Joanna Johansen

Svært dårlig opplevelse

Hadde legetime, men måtte vente 1,5 timer etter avtalt tidspunkt. I mellomtiden spurte jeg i resepsjonen om jeg måtte betale dersom jeg dro videre, ettersom jeg begynte å få dårlig tid. Når jeg endelig ble tatt i mot av legen opplevde jeg å bli møtt på en svært dårlig måte. Hun var misfornøyd med at jeg satte spørsmålstegn ved ventetiden, og beklaget seg ikke. Tvert i mot, så opplevde jeg henne som nedlatende. Når jeg endelig kom inn, visste hun ikke engang at hun var fastlegen min. Hun brukte 5 minutter på meg. Følte hun hadde dårlig tid, jeg klarte ikke å slappe ordentlig av og opplevde henne som lite imøtekommende.

Elending!

Hvis du liker å bli holdt på vent i telefonen uten at noen svarer, velg dette legekontoret... Hvis du liker å be om fri fra jobb for å dra til lege og legen har ikke kommet på kontoret og er forsinket i 1,5 timer, velg denne legen... Wow, hadde aldri trodd jeg ville si følgende, men: legevakt er faktisk bedre på service!!!

Alltid forsinket!!!!

Har opplevd mange ganger at jeg har kommet på legetimen og har ventet eller har jeg blitt sittende der 1 time noe ganger før jeg får pratet med henne, ALLTID FORSINKET OG JEG HAR FØLT MEG MISBRUKT, FORDI HUN PRIORITERER ANDRE FOLK , i dag kom jeg forsinket for første gang siden hun ble min fastlege og hun tok ikke immot meg fordi jeg var forsinket med gutten min i barnehage selv om jeg prøvde å gi beksjed om dette men telefonen fungerte ikke !! hvor mange ganger måtte jeg vente på henne før? , det husker jeg ikke ....

Kjempe hyggelig og dyktig lege, varm, snill, lytte og er opptatt med pasienten. Hvis man endelig for time.

Alltid umulig å kommer gjennom på telefon til legekontoret, man for bare telefonsvare. I dag en times !! venting for noen å svare. Halv times venting på telefon er vanlig. Men det bli verre og verre. Krise må man venter ofte nesten 10 dager å for time, ellers fortalt å kontakte legevakt. Går så sjeldent jeg kan til lege. Tror fastlege ordning nu er det altfor mange pasienter pr lege.

Fin lege, men ikke holdbar mtp tider.

Har gått til Elzbieta noen år nå, og har bare godt å si om behandlingen hennes.

Derimot ble jeg nødt til å skifte meg vekk da timebestilling kunne ta opp mot 3 uker, og tilmed hastetime ble møtt med 1 uke ventetid. En sommer var det totalt kaos, og jeg var nødt til å vente i 6 uker på en time. Dette er altfor dårlig.

Ventetid på timene er heller ikke en grei affære, jeg har aldri vært der uten å vente i minst 20-25 minutter.