Elzbieta Joanna Johansen

Majorstuveien 38 0367 Oslo
Elzbieta Joanna Johansen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Elzbieta Joanna Johansen

Alltid forsinket!!!!

Har opplevd mange ganger at jeg har kommet på legetimen og har ventet eller har jeg blitt sittende der 1 time noe ganger før jeg får pratet med henne, ALLTID FORSINKET OG JEG HAR FØLT MEG MISBRUKT, FORDI HUN PRIORITERER ANDRE FOLK , i dag kom jeg forsinket for første gang siden hun ble min fastlege og hun tok ikke immot meg fordi jeg var forsinket med gutten min i barnehage selv om jeg prøvde å gi beksjed om dette men telefonen fungerte ikke !! hvor mange ganger måtte jeg vente på henne før? , det husker jeg ikke ....

Kjempe hyggelig og dyktig lege, varm, snill, lytte og er opptatt med pasienten. Hvis man endelig for time.

Alltid umulig å kommer gjennom på telefon til legekontoret, man for bare telefonsvare. I dag en times !! venting for noen å svare. Halv times venting på telefon er vanlig. Men det bli verre og verre. Krise må man venter ofte nesten 10 dager å for time, ellers fortalt å kontakte legevakt. Går så sjeldent jeg kan til lege. Tror fastlege ordning nu er det altfor mange pasienter pr lege.

Fin lege, men ikke holdbar mtp tider.

Har gått til Elzbieta noen år nå, og har bare godt å si om behandlingen hennes.

Derimot ble jeg nødt til å skifte meg vekk da timebestilling kunne ta opp mot 3 uker, og tilmed hastetime ble møtt med 1 uke ventetid. En sommer var det totalt kaos, og jeg var nødt til å vente i 6 uker på en time. Dette er altfor dårlig.

Ventetid på timene er heller ikke en grei affære, jeg har aldri vært der uten å vente i minst 20-25 minutter.

Uprofesjonell

Jeg har møtt legen to ganger. Den første gangen ble hun så overrasket at hun ikke trodde på meg da jeg fortalte om min helsesituasjon, og begynte å stille upassende personlige spørsmål. Den andre gangen hevet hun stemmen, og slo i bordet fordi hun syntes at jeg var uforskammet.

Bra lege - elendig administrasjon

Elzebieta er en flink lege som har vært til god hjelp. Men når man må bruke en time i telefonkø for å få kontakt med dem så hjelper ikke det. Finn en annen lege om du ikke er veldig glad i å stå i kø. .