Elzbieta Joanna Johansen

Majorstuveien 38 0367 Oslo
Elzbieta Joanna Johansen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Elzbieta Joanna Johansen

Svært dårlig opplevelse

Hadde legetime, men måtte vente 1,5 timer etter avtalt tidspunkt. I mellomtiden spurte jeg i resepsjonen om jeg måtte betale dersom jeg dro videre, ettersom jeg begynte å få dårlig tid. Når jeg endelig ble tatt i mot av legen opplevde jeg å bli møtt på en svært dårlig måte. Hun var misfornøyd med at jeg satte spørsmålstegn ved ventetiden, og beklaget seg ikke. Tvert i mot, så opplevde jeg henne som nedlatende. Når jeg endelig kom inn, visste hun ikke engang at hun var fastlegen min. Hun brukte 5 minutter på meg. Følte hun hadde dårlig tid, jeg klarte ikke å slappe ordentlig av og opplevde henne som lite imøtekommende.

Elending!

Hvis du liker å bli holdt på vent i telefonen uten at noen svarer, velg dette legekontoret... Hvis du liker å be om fri fra jobb for å dra til lege og legen har ikke kommet på kontoret og er forsinket i 1,5 timer, velg denne legen... Wow, hadde aldri trodd jeg ville si følgende, men: legevakt er faktisk bedre på service!!!

Alltid forsinket!!!!

Har opplevd mange ganger at jeg har kommet på legetimen og har ventet eller har jeg blitt sittende der 1 time noe ganger før jeg får pratet med henne, ALLTID FORSINKET OG JEG HAR FØLT MEG MISBRUKT, FORDI HUN PRIORITERER ANDRE FOLK , i dag kom jeg forsinket for første gang siden hun ble min fastlege og hun tok ikke immot meg fordi jeg var forsinket med gutten min i barnehage selv om jeg prøvde å gi beksjed om dette men telefonen fungerte ikke !! hvor mange ganger måtte jeg vente på henne før? , det husker jeg ikke ....

Kjempe hyggelig og dyktig lege, varm, snill, lytte og er opptatt med pasienten. Hvis man endelig for time.

Alltid umulig å kommer gjennom på telefon til legekontoret, man for bare telefonsvare. I dag en times !! venting for noen å svare. Halv times venting på telefon er vanlig. Men det bli verre og verre. Krise må man venter ofte nesten 10 dager å for time, ellers fortalt å kontakte legevakt. Går så sjeldent jeg kan til lege. Tror fastlege ordning nu er det altfor mange pasienter pr lege.

Fin lege, men ikke holdbar mtp tider.

Har gått til Elzbieta noen år nå, og har bare godt å si om behandlingen hennes.

Derimot ble jeg nødt til å skifte meg vekk da timebestilling kunne ta opp mot 3 uker, og tilmed hastetime ble møtt med 1 uke ventetid. En sommer var det totalt kaos, og jeg var nødt til å vente i 6 uker på en time. Dette er altfor dårlig.

Ventetid på timene er heller ikke en grei affære, jeg har aldri vært der uten å vente i minst 20-25 minutter.

Uprofesjonell

Jeg har møtt legen to ganger. Den første gangen ble hun så overrasket at hun ikke trodde på meg da jeg fortalte om min helsesituasjon, og begynte å stille upassende personlige spørsmål. Den andre gangen hevet hun stemmen, og slo i bordet fordi hun syntes at jeg var uforskammet.

Bra lege - elendig administrasjon

Elzebieta er en flink lege som har vært til god hjelp. Men når man må bruke en time i telefonkø for å få kontakt med dem så hjelper ikke det. Finn en annen lege om du ikke er veldig glad i å stå i kø. .

Ikke et reelt tilbud om akutt legetime

Jeg er fornøyd med henne som lege, og de få gangene jeg har fått konsultasjon har dette vært behagelig og effektivt. Utfordringen er å få kontakt med dette legesenteret. De har store problemer med telefonen deres, og jeg har gjentatte ganger ventet over en time på svar, og noen ganger får jeg ikke svar i det hele tatt. Det er altså nesten umulig å få tak i dem. De har heller ikke noe reelt tilbud om akutt legetime, når den ene lege til stadighet er syk. Ingen av de tre gangene det siste året jeg har hatt behov for akutt legetime har jeg fått det. Anbefaler ikke å benytte dette legekontoret hvis du kan ha behov for noe annet enn ordinære legetimer i ny og ne.

Veldig lang ventetid

Tar lang tid å få time, når man først kommer timen er dem alltid forsinket.... Eller er de flinke og lytter til mine problemer.

God lege tidligere, nå liten tid, virker arrogant

Jeg har hatt denne legen i ca 15 år. De første årene hjalp hun meg på alle måter, hadde god tid, men dette har forandret seg. Den siste konsultasjonen jeg hadde var rett før lunsjtid, og som vanlig var hun forsinket, og var mest opptatt av å bli ferdig med meg, slik at lunsjen kunne inntas. Hun viste ingen tegn til å kunne hjelpe meg, med helt enkle saker.
Jeg kommer nå til å bytte fastlege.

Bra lege men svakt administrativt system

Har bare vært hos legesenteret en gang og var veldig fornøyd med behandlingen da (Var hos en vikar).

Det som imidlertid trekker ned er en elendig telefontjeneste og manglende tjeneste for e-resept. Det er generelt veldig vanskelig å komme igjennom på telefon, fort 45 minutter uten å få svar eller indikasjon på om svar er rundt neste hjørne eller om nye 45 minutter... , noe som er litt frustrerende når du ikke engang har behov for å dra til legen, men kun ønsker å komme i kontakt med dem.

Tar aldri feil

Etter flere forsøk, måtte jeg gi meg. Jeg prøver å unngå å bytte fastleger, men nok ble nok. Hun hørte ikke på mine bekymringer, og på to ut av to henvisninger fikk jeg avslag på fordi hun hadde ikke gjort det riktig, eller manglet de detaljene jeg fortalte henne på kontoret. Hun må bli flinkere til å skrive henvisninger slik at kritiske uker går ikke tapt.

Det var mange feil med reseptene som kunne blitt fort fikset hadde hun lyttet og innrømte feil.

Anbefaler at de tar telefonen hvis det er den eneste måten man kan få ta i kontoret på.

Sur uhyggelig lege som det er vanskelig å få tak i

Jeg er veldig misfornøyd med henne som fastlege og etter første besøk har jeg byttet til en annen. Veldig sur dame, overlegen, virker som pasienter forstyrrer henne. Veldig vanskelig å få bestilt time hos henne, ingen tar telefonen og dørene til kontoret er låst under åpningstider. Styr unna

Sympatisk og hyggelig.

Siden jeg nettopp har flyttet , har jeg byttet fastlege til Elzbieta Johansen.
Denne legen er veldig hyggelig, empatisk og virker dyktig.
Hun er kunnskapsrik og erfaren.
Legen lytter til pasienten og følger opp symptomer med blodprøver mm for å stille sikker diagnose.
Hun følger opp pasienten gjennom å anbefale ny time når resultatene er kommet.
Det er første gang jeg har fått kopi av resultatene fra laboratoriet, og det virker også betryggende.
Jeg opplever at hun tar seg god tid med pasienten( selvsagt ikke ut over disponibel tid)
Jeg anbefaler henne gjerne til andre!

Familiens gode lege!

Hele familien bruker Elzbieta som lege og vi er svært fornøyd med det hun tilbyr av kompetanse og service.
har altid fått god og riktig hjelp.
tar problemene vi kommer med på alvor.

Svært dårlig

Utrolig dårlig oppfølging, lytter ikke, snakker nedlatende. Får heller ikke time når jeg trenger det, sekretæren tar aldri telefonen og bruker flere dager på å svare på Mail. Når du først er heldig og har fått time så er hun alltid minst 30min forsinket. Alt i alt ikke anbefalt.

Veldig ufornøyn

Jeg hadde Elzbieta Johansen i ett år. All samarbeid var utrolig vanskelig. Hun er alltid forsinker, minst ventetid er en halv time. Etter det får man snakke med legen i 5 minutter max som du må betale for 196 kr nesten alltid. Det er veldig lang ventetid og det er skjeldent noen tar opp i resepsjonen. Man får ikke si et ord til legen utenfor kontoret. Man får ikke tilsendt resept til apotek. Hun er inkompetent og uhyggelig. Feen kan hjelpe mer enn henne.

Velg en annen fastlege!

Har hatt henne som fastlege et par år og kan dessverre ikke anbefale henne. Resepsjon roter mye, både med timer og testresultater. Men dette kan man leve med så lenge legen tar pasienten på alvor. Dette er dessverre ikke min erfaring. Hver gang jeg har vært der, har jeg sagt til meg selv at denne er siste gangen.

Tonen er nedlatende og hun snakket ikke til meg som et medmenneske, men som et barn. Har ikke inntrykk av at hun følger opp det hun selv sier hun skal gjøre. Bagatalliserer og tar ikke meg på alvor. Nå har jeg endelig fått byttet fastlege, ikke en dag for tidlig.

Jeg har forståelse for travle dager og til og med dårlige dager. Men man trenger ikke å finne seg i å bli snakket nedlatende til.

Jeg opplever heller ikke at legekontoret oppfyller lovregulert krav om akutttimer. De virker til å være ikke-eksisterende i praksis.

Legekontoret kan heller ikke nås på telefon, selv om man ringer i telefontiden. De opplyser ikke om testresultater på telefon. Jeg måtte ha egen time for å få vite testresultater. Og når jeg kom dit, var resultatene rotet bort.

Nei, hvis du har mulighet til å velge en annen fastlege, anbefaler jeg dette.

Styr unna!!!

Useriøs lege som ikke bryr seg om sine pasienter.Snakker av og til nedlatende og er meget usympatisk.Viser lite profesjonalitet! Tar seg ikke tid til å høre på pasienten.Føles som om hun bare vil bli kvitt pasienten fortest mulig!

En solid & effektiv lege

Elzbieta har hjulpet meg flere ganger, og fort. Jeg har gått til flere ulike leger, men ingen satte i gang undersøkelser og henvisninger så fort som hun gjorde. jeg ventet på psykolog i 3 år, men da jeg byttet til henne, fikk jeg den etter 2 måneder. Når det gjelder oppfølging under sykdom, har jeg absolutt ingenting å klage på. Hun er forsinket-ja men hun tar seg alltid god tid med meg til å prate og følge opp. Selv om hun ikke ser folk i øya, er hun likevel en dyktig og hyggelig lege.

Det eneste minuset jeg har å gi til klinikken er resepsjonisten. Hun roter bort timer, og er svært arrogant og uhyggelig å ha med å gjøre.