Tinneberget Legesenter

Sauheradveien 5 3683 Notodden

Siste vurderinger av Tinneberget Legesenter

Dårlig

Lege: Reidar Moskvill Skrevet

Lege som aldri har ordentlig tid til deg og bare vill ha deg ut så fort som mulig. Dårlig på å se helheten av sykdommen og velger den raskeste løsningen som absolutt ikke er den beste

Ambefaler

Lege: Martin Lerstang Mikkelsen Skrevet

God lege som eg har vert fornøyd med:)kunnskapsrik og hjelpende lege.Eg gir 5 stjerner til Martin lerstang mikkelsen

Trygg og god, men dårlig tid..

Lege: Thusetha Thanabalasengam Skrevet

Hun er trygg, faglig dyktig og kan sitt. Flink å legge fram tankene sine på en forståelig måte, og forklarer hva hun gjør eller hvorfor hun spør slik hun gjør. Dog virker det som hun har kronisk dårlig tid, og du får ikke snakket ferdig før hun har konkludert og sender deg ut. Ellers er jeg svært fornøyd!

For mye vikarer

Lege: Thusetha Thanabalasengam Skrevet

Når man kommer til fastlegen sin forventer man å bli møtt av sin fast lege å ikke ny lege anden ver gang .

Man bli ikke riktig behandlet ver gang da ingen lege har tilnermet lik behandlig.Med et så høgt blodtrykk som jeg ofte har foventer man målinger når man er til behandling for å vurdere vidre medisinering. Ved konsultering dd/mm/åå ble verken blodtrykk eller utvidet blod prøve tatt. Jeg er likke klok

Kunnskapsrik, tilgjengelig og flink med barn

Lege: Thusetha Thanabalasengam Skrevet

Thusetha har vært min og min sønns (3 år) fastlege i ett år, og jeg kan varmt anbefale henne videre. Hun er kunnskapsrik, oppriktig interessert og god til å lytte. En time hos Thusetha er alltid en fryd, og hun tar seg alltid tid til deg. Hun er grundig i sine undersøkelser, og usedvanlig flink med barn. Hun er flink til å stille kontroll- og oppfølgingsspørsmål som jeg ikke nødvendigvis har tenkt over selv.