Tinneberget Legesenter

Sauheradveien 5 3683 Notodden

Siste vurderinger av Tinneberget Legesenter

Svært fornøyd

Lege: Martin Lerstang Mikkelsen Skrevet

Han hørere og ser deg. Tar deg på alvor. Har alltid tid til deg. Ingen problem for lite. Notodden er heldige som har Martin.

Bra

Lege: Mazri Khalaf Mhemed Skrevet

Fikk adekvat behandling da det var nødvendig på Tinneberget legesenter da Mazri hadde legevakt Rolig, stilte relevante spørsmål, utfyllende skriftlig dokumentasjon og ingen problemer med å henvise til videre behandling på sykehuset da dette var påkrevd At vi helst skulle ha reist direkte til sykehus uten å måtte bruke tid på legevakt på Tinneberget først er jo en helt annen sak, det kan jo ikke han lastes for

Flink!

Lege: Marie Hexeberg Tollefsen Skrevet

Rolig, behagelig og flink lege. Hører på det du har og si, føler at man blir tatt på alvor. Følger opp svar på blodprøver osv med rask tilbakemelding.

Meget skuffet

Lege: Thusetha Thanabalasengam Skrevet

Her får du ingen hjelp. frekk, og useriøs i mine øyne, virker som om hun bare vil ha deg ut av døren så fort som mulig, spør du ett spm så hakker hun nesten med en gang, hun er også veeldig kontrollsyk .. anbefalles IKKE !!

Lyttende og en opplevelse av å bli tatt på alvor

Lege: Martin Mowinckel Keyser Haub Skrevet

Lytter uten å sitte med ryggen til og skrive på pc. Rolig, og som pasient opplevde jeg at han hadde tid til å gjøre nødvendige undersøkelser.