Tinneberget Legesenter

Tinnegrendvegen 5 3683 Notodden

Siste vurderinger av behandlere ved Tinneberget Legesenter

Fantastisk lege i en travel klinikk

Lege: Victoria Austad Skimmeland Skrevet

Legesenteret har et klønete timebestillingssystem og telefonkøene er veldig lange, men her får du en serviceinnstilt lege som lytter, tar deg på alvor og gjør de undersøkelsene som trengs.

Interessert

Lege: Stian Jamtveit Høihilder Skrevet

Stian har en fin fremtoning og er interessert i pasienten. Vennlig og tar seg tid til meg som pasient

God på alle områder

Lege: Shajiga Thanabalasengam Skrevet

Shajiga har vært imøtekommende, hjelpsom og forståelsesfull. Det er ingen tvil on at hun bryr seg om pasientene sine, og jeg er svært takknemlig for å ha fått så god hjelp. Bedre fastlege har jeg aldri hatt tidligere. Jeg er svært fornøyd med henne på alle områder og kan sterkt anbefale Shajiga som fastlege.

Meget dyktig lege

Lege: Shajiga Thanabalasengam Skrevet

Hun er en blid og hyggelig lege som ser deg og møter deg på en måte som gir stor tillit. Hun er ydmyk, kunnskapsrik, grundig og dyktig, og man føler seg trygg på hennes faglige vurderinger. Jeg oppfatter at hun er oppriktig opptatt av å gjøre en forskjell i jobben hun utfører. Sender raskt videre ved behov.

Kunnskapsrik og imøtekommende

Lege: Shajiga Thanabalasengam Skrevet

En kunnskapsrik og nøye lege. Alltid imøtekommende og tar seg god tid til å lytte. Etter legetimen sitter jeg igjen med en god følelse av ivaretakelse og en trygghet over hva som blir gjort videre.