Tinneberget Legesenter

Sauheradveien 5 3683 Notodden

Siste vurderinger av Tinneberget Legesenter

Uintressert

Lege: Mazri Khalaf Mhemed Skrevet

Det har tatt måneder å få sjornalen min på pc. Han sitter med sjornalen min forran seg på papir. Forstår meg og hører meg ikke. Har ikke satt seg inn i sykehistorikken min. Tar enkleste utveier. Ber meg få ny time for små ting som burde ordnes for lengst! Kan ingenting om sykdommen min.

Ubrukelig

Lege: Mazri Khalaf Mhemed Skrevet

Lar sitt private humør påvirke tjenesten han skal yte på jobb. Ikke imøtekommende. Og særdeles store språkvansker. Mye misforståelser mtp språk, som kunne vært unngått om han hørte på pasientene.

Svært fornøyd

Lege: Martin Lerstang Mikkelsen Skrevet

Han hørere og ser deg. Tar deg på alvor. Har alltid tid til deg. Ingen problem for lite. Notodden er heldige som har Martin.

Bra

Lege: Mazri Khalaf Mhemed Skrevet

Fikk adekvat behandling da det var nødvendig på Tinneberget legesenter da Mazri hadde legevakt Rolig, stilte relevante spørsmål, utfyllende skriftlig dokumentasjon og ingen problemer med å henvise til videre behandling på sykehuset da dette var påkrevd At vi helst skulle ha reist direkte til sykehus uten å måtte bruke tid på legevakt på Tinneberget først er jo en helt annen sak, det kan jo ikke han lastes for

Flink!

Lege: Marie Hexeberg Tollefsen Skrevet

Rolig, behagelig og flink lege. Hører på det du har og si, føler at man blir tatt på alvor. Følger opp svar på blodprøver osv med rask tilbakemelding.