Tinneberget legesenter

Siste vurderinger av behandlere ved Tinneberget legesenter

Uintressert

Lege: Mazri Khalaf Mhemed Skrevet

Det har tatt måneder å få sjornalen min på pc. Han sitter med sjornalen min forran seg på papir. Forstår meg og hører meg ikke. Har ikke satt seg inn i sykehistorikken min. Tar enkleste utveier. Ber meg få ny time for små ting som burde ordnes for lengst! Kan ingenting om sykdommen min.

Frivolous woman!!

Lege: Elzbieta Joanna Johansen Skrevet

She very often he does not come to work, has been canceled several times and the next three weeks are waiting. When I was be late to visit 5-10min she said she not accept me! I am in the 8th month of pregnancy! How could she? !! I cant waiting next 3 or 4 weeks for new time ... I must change the doctor...

Overfladisk og veldig lite i møtekommen for en udugelig lege.

Lege: Mazri Khalaf Mhemed Skrevet

Denne mannen har ikke noe å gjøre som en lege, han tar deg ikke på alvor. Han har sine egne regler han følger. Er glad for at jeg ikke har han som fastlege lengre. Men har støtt på han på legevakta å det er lik null hjelp å få av han=(

God oppfølging

Lege: Mazri Khalaf Mhemed Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Mazri! Han fulgte meg veldig godt opp da jeg hadde kyssesyken, noe som involverte mange legetimer ila. kort tid. Han ga meg sykemelding så lenge jeg trengte, men samtidig oppmuntret meg til å prøve å komme tilbake i jobb. Har alltid fått tildelt time når jeg har trengte og fått rask tilbakemelding på pasientsky. Han lytter og tar deg på alvor. Måtte bytte pga. flytting, hvis ikke hadde jeg beholdt han som min fastlege.

Pasientsky fungerer forøvrig bedre enn telefonen. Opplever lange telefonkøer. Enkelte laboratorieansatte er ikke like flinke til å ta blodprøver.

Uinspirert og lite forståelsesfull

Lege: Mazri Khalaf Mhemed Skrevet

Var hos han flere ganger med forskjellige årsaker. Virket lite interessert, ute etter kjappeste løsning, og hørte ikke etter hvor stort problem jeg hadde. Sjekker ikke melding tilsendt i pasientsky før booking av time, så han var aldri forberedt.. En gang ble jeg irritert over at han ikke brydde seg, han ble sinna og høyrystet, noe som ikke skal skje....

Han er flink på mindre plager og problemer, men med engang det er litt mer krevende, så tar han ikke ansvar for å sende deg videre så problemet kan løses. Ved en anledning måtte jeg ordne time selv ved en privat klinikk for jeg gadd ikke vente på hans respons. Håper han bedrer seg for alles skyld.