Tinneberget legesenter

Siste vurderinger av behandlere ved Tinneberget legesenter

God lege tidligere, nå liten tid, virker arrogant

Lege: Elzbieta Joanna Johansen Skrevet

Jeg har hatt denne legen i ca 15 år. De første årene hjalp hun meg på alle måter, hadde god tid, men dette har forandret seg. Den siste konsultasjonen jeg hadde var rett før lunsjtid, og som vanlig var hun forsinket, og var mest opptatt av å bli ferdig med meg, slik at lunsjen kunne inntas. Hun viste ingen tegn til å kunne hjelpe meg, med helt enkle saker.
Jeg kommer nå til å bytte fastlege.

Bra lege men svakt administrativt system

Lege: Elzbieta Joanna Johansen Skrevet

Har bare vært hos legesenteret en gang og var veldig fornøyd med behandlingen da (Var hos en vikar).

Det som imidlertid trekker ned er en elendig telefontjeneste og manglende tjeneste for e-resept. Det er generelt veldig vanskelig å komme igjennom på telefon, fort 45 minutter uten å få svar eller indikasjon på om svar er rundt neste hjørne eller om nye 45 minutter... , noe som er litt frustrerende når du ikke engang har behov for å dra til legen, men kun ønsker å komme i kontakt med dem.

Tar aldri feil

Lege: Elzbieta Joanna Johansen Skrevet

Etter flere forsøk, måtte jeg gi meg. Jeg prøver å unngå å bytte fastleger, men nok ble nok. Hun hørte ikke på mine bekymringer, og på to ut av to henvisninger fikk jeg avslag på fordi hun hadde ikke gjort det riktig, eller manglet de detaljene jeg fortalte henne på kontoret. Hun må bli flinkere til å skrive henvisninger slik at kritiske uker går ikke tapt.

Det var mange feil med reseptene som kunne blitt fort fikset hadde hun lyttet og innrømte feil.

Anbefaler at de tar telefonen hvis det er den eneste måten man kan få ta i kontoret på.

Sur uhyggelig lege som det er vanskelig å få tak i

Lege: Elzbieta Joanna Johansen Skrevet

Jeg er veldig misfornøyd med henne som fastlege og etter første besøk har jeg byttet til en annen. Veldig sur dame, overlegen, virker som pasienter forstyrrer henne. Veldig vanskelig å få bestilt time hos henne, ingen tar telefonen og dørene til kontoret er låst under åpningstider. Styr unna

Sympatisk og hyggelig.

Lege: Elzbieta Joanna Johansen Skrevet

Siden jeg nettopp har flyttet , har jeg byttet fastlege til Elzbieta Johansen.
Denne legen er veldig hyggelig, empatisk og virker dyktig.
Hun er kunnskapsrik og erfaren.
Legen lytter til pasienten og følger opp symptomer med blodprøver mm for å stille sikker diagnose.
Hun følger opp pasienten gjennom å anbefale ny time når resultatene er kommet.
Det er første gang jeg har fått kopi av resultatene fra laboratoriet, og det virker også betryggende.
Jeg opplever at hun tar seg god tid med pasienten( selvsagt ikke ut over disponibel tid)
Jeg anbefaler henne gjerne til andre!