Trimveien Legesenter

Trimveien 41 3188 Horten

Siste vurderinger av Trimveien Legesenter

Sympatisk og flink lege.

Lege: Robin Belaska Skrevet

Blid og hyggelig lege som tar pasienter på alvor. Er faglig veldig dyktig, men også flink til å sende videre til spesialister etc der det er behov for det. Bruker god tid, og er flink til å informere. En tipp topp lege som jeg har stor tillit til.

Trygg og ivaretatt

Lege: Robin Belaska Skrevet

Fantastisk god lege! Tar seg god tid til pasientene sine og man føler seg veldig trygg og ivaretatt hos han.

Veldig bra

Lege: Bjørn Guillermo Gutierrez Gundersen Skrevet

Nøye og tar seg tid til å lytte på pasienten. Kjapp reaksjon og dedikert. Anbefales på det varmeste.

Fantastisk

Lege: Robin Belaska Skrevet

Super fastlege som tar seg tid, lyttende og god humor. Faglig dyktig og flink med barn. Time samme dag, flotte damer i skranken. Fastlegen henviser raskt videre. Ringer for å få oppdatering ved benbrudd hos barn.

Fantastisk flink og empatisk fyr!

Lege: Bjørn Guillermo Gutierrez Gundersen Skrevet

Utrolig hyggelig,flink,nøye og ryddig person som gjør sitt ytterste for pasientene sine.Sitter og hører på deg og følger opp med svar på det meste.Ting blir gjort og føler meg godt ivaretatt.Min far hadde denne legen før meg og han skrøt han opp i skyen for hans faglige kompetanse samt hvor høflig og ydmyk han er.Jeg ventet lenge på å komme inn til han (8-9mnd)men det var verdt det uten tvil.Anbefalles.