Trimveien Legesenter

Trimveien 41 3188 Horten

Siste vurderinger av Trimveien Legesenter

Fantastisk flink og empatisk fyr!

Lege: Bjørn Guillermo Gutierrez Gundersen Skrevet

Utrolig hyggelig,flink,nøye og ryddig person som gjør sitt ytterste for pasientene sine.Sitter og hører på deg og følger opp med svar på det meste.Ting blir gjort og føler meg godt ivaretatt.Min far hadde denne legen før meg og han skrøt han opp i skyen for hans faglige kompetanse samt hvor høflig og ydmyk han er.Jeg ventet lenge på å komme inn til han (8-9mnd)men det var verdt det uten tvil.Anbefalles.

Genuint interessert og dyktig lege

Lege: Bjørn Guillermo Gutierrez Gundersen Skrevet

En utrolig flink lege som selv med 20 minutters forsinkelse spør etter undersøkelsen om det går bra med deg og om det var noe mer du tenkte på. Han tar seg tid til deg og det virker som om han oppriktig bryr seg om pasientene sine.

Fin fasade men

Lege: Robin Belaska Skrevet

Jeg kan ikke si noe spesifikt å si noe om hans fagligkunnskap de virker til å være gode, men mangl på empati og evnen til å sette seg selv i pasientenssitvasjon er TOTALT fraværende. 0/10

Har aldri opplevd maken til uproff oppførsel. Velg en annen lege.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Robin Belaska Skrevet

Er utrolig fornøyd med Robin Belaska.
Han lytter og finner den beste utvei! God på kirurgi.
Ble sendt videre til plastikkirurgi og oppfølging. Han ringte meg privat for å høre hvordan det gikk - unik lege! Anbefales.
Til damene på kontoret; dere er hyggelige, hjelpsomme og imøtekommende!

Over the top 😂😂

Lege: Kaja Dokke Skrevet

Kaja er en fantastisk og seriøs lege. Tar pasienten på alvor, og videresender til spesialist. Flink på tilbakemelding og alltid blid. Også jentene på kontoret er serviceinnstilter og hyggelige. Anbefaler absolutt Trimveien Legesenter .