Trimveien Legesenter

Trimveien 41 3188 Horten

Siste vurderinger av behandlere ved Trimveien Legesenter

En dyktig og jordnær lege

Lege: Martin Andre Bjørnsgård Skrevet

Jeg fikk tildelt Bjørnsgård etter at min forrige fastlege sluttet. Og han står i stil til den forrige. Lyttende, imøtekommende, til stede og jeg føler meg alltid tatt på alvor for alt jeg står i. Anbefales som fastlege.

Fornøyd

Lege: Martin Andre Bjørnsgård Skrevet

Fikk tildelt denne legen da forrige fastlege sluttet. Veldig fornøyd med hvordan jeg blir møtt og generell oppfølging. Kan absolutt anbefales :-)

Omgjengelig type

Lege: Bjørn Guillermo Gutierrez Gundersen Skrevet

Har hatt Bjørn som fastlege i over 6 år, og har ikke noe å klage på basert på mine egne erfaringer. Har opplevd at de fleste leger ikke utforsker noe lenger en krembehandling for eksem o.l, og jeg kan dermed ikke klandre noen av dem for at den behandlingen ikke har funket i lengden for meg.

Flink

Lege: Martin Andre Bjørnsgård Skrevet

Fikk denne legen utdelt etter at jeg mistet min fastlege som jeg var superfornøyd med. Var derfor skeptisk etter byttet. Men helt uten grunn. Superfornøyd med Martin som fastlege.

Grundig, profesjonell og lyttende

Lege: Martin Andre Bjørnsgård Skrevet

Her blir man møtt av en profesjonell fastlege som er svært grundig, som tar seg tid, lytter og spør, kommer med konstruktive løsninger. Veldig sympatisk, flink også med barn. Føler meg svært godt ivaretatt de gangene jeg har vært her, og oppfølgingen er også god og rask. Anbefales på det sterkeste!