Bjørn Guillermo Gutierrez Gundersen

Autorisasjon (2009)

Bjørn Guillermo Gutierrez Gundersen er en av 27 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Bjørn Guillermo Gutierrez Gundersen

Tar dine vansker på alvor

Føler meg alltid trygg når jeg snakker med Dr Gundersen. Er alltid oppdatert på deg som pasient før du kommer inn til timen. Hvis han er usikker på noe, så sender han deg videre til en spesialist for sjekk. En mann med god selvinnsikt og tror ikke han vet alt. Lar deg snakke ut om vansker og lytter. Er ikke en av de legene som ikke ser på deg engang eller sitter kun foran pc skjermen.

Har hatt Dr Gundersen i en del år nå da jeg byttet fra en annen lege i Horten. Man føler seg ivaretatt og blir tatt på alvor med dine psykiske eller fysiske plager. Er løsningsorientert og strekker seg lenger enn andre leger for deg som pasient.
Er ærlig, gir klare beskjeder og er der for deg som lege/behandler.
Desidert beste legen jeg har hatt kontakt med.

Trygg og lyttende

Gjør en meget godt jobb! Man føler seg ivaretatt og hørt alle ganger. Veldig støttende og engasjert i individet.

Omgjengelig type

Har hatt Bjørn som fastlege i over 6 år, og har ikke noe å klage på basert på mine egne erfaringer. Har opplevd at de fleste leger ikke utforsker noe lenger en krembehandling for eksem o.l, og jeg kan dermed ikke klandre noen av dem for at den behandlingen ikke har funket i lengden for meg.

Empatisk og god kompetanse

Har hatt han i over i snart 10 år og han er uten tvil en god lege. Han er lett å snakke med og han tar deg seriøst. Han er heller ikke vanskelig å ha seg med å gjøre om man ønsker henvisninger til spesialister. Anbefaler han på det sterkeste, man er den heldigste om man har Bjørn som lege.

Empatisk og dyktig lege.

Beste legen jeg har hatt. Måtte dessverre bytte grunnet flytting, men dette satt langt inne da jeg i utgangspunktet godt kunne kjørt nesten 4 timer for å beholde han. Trygg, stabil og dyktig lege. Tar seg god tid og jeg har alltid følt meg sett og hørt etter å ha vært der.