Bjørn Guillermo Gutierrez Gundersen

Trimveien Legesenter

2009

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Trimveien Legesenter
Trimveien 41 3188 Horten
Bjørn Guillermo Gutierrez Gundersen er en av 22 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Bjørn Guillermo Gutierrez Gundersen

Veldig bra

Nøye og tar seg tid til å lytte på pasienten. Kjapp reaksjon og dedikert. Anbefales på det varmeste.

Fantastisk flink og empatisk fyr!

Utrolig hyggelig,flink,nøye og ryddig person som gjør sitt ytterste for pasientene sine.Sitter og hører på deg og følger opp med svar på det meste.Ting blir gjort og føler meg godt ivaretatt.Min far hadde denne legen før meg og han skrøt han opp i skyen for hans faglige kompetanse samt hvor høflig og ydmyk han er.Jeg ventet lenge på å komme inn til han (8-9mnd)men det var verdt det uten tvil.Anbefalles.

Genuint interessert og dyktig lege

En utrolig flink lege som selv med 20 minutters forsinkelse spør etter undersøkelsen om det går bra med deg og om det var noe mer du tenkte på. Han tar seg tid til deg og det virker som om han oppriktig bryr seg om pasientene sine.

En utrolig dyktig lege

En lege som virkelig sjekker alt for å finne ut hva som feiler deg. Han er dyktig med både fysiske og psykiske plager, og henviser videre dersom han ikke selv finner svar. Har full tillit til denne legen.

Lyttende, kunnskapsrik og imøtekommende

Gundersen er uten tvil den beste legen jeg har hatt. Han tar seg tiden til å sette seg inn i problemet, lytter til det jeg har å si og viser forståelse for "hele" mennesket. Empatisk og dyktig fra ende til annen.