Drangedal legekontor

Telefonnummer35 99 71 0035 99 71 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stemmenveien 6 3750 Drangedal

Siste vurderinger av Drangedal legekontor

Dårlig

Lege: Lise Marita Moen Skrevet

Hadde henne som fastlege før. Hver gang når jeg var der kommenterte hun vekten min, og sa at jeg var overvektig. I følge henne kom alle mine problemer av fedme. Da var jeg 18/19 år, og veide rundt 85 kg.
Snakket med henne på telefon etter en behandling. Sa jeg var missfornøyd med at hun hele tiden sa jeg var overvektig. Jeg gråt i telefonen. Hun svarte at jeg måtte huske på å ikke spise så mye sjokolade eller feit mat (burger), noe jeg overhode ikke gjør.
Denne legen gav meg dårligere selvtillit, og gjorde slik at jeg hadde store kroppskomplekser lenge.
Ps. Har heller ikke tid til pasientene sine. Sitter å ser på klokken, og sier "nå skulle egentlig en ny pasient vært her inne"....

Ikke fornøyd

Lege: Lise Marita Moen Skrevet

Har bare vært borti henne på legevakten, men jeg er overhodet ikke fornøyd. Fremstår som fryktelig usikker og veldig nedlatende. Reiste derfra med en vond klump i magen.

Var med som pårørende

Lege: John Marius Frisk Skrevet

Ikke fornøgd i deg hele tatt. Virkelig nedverdig behandling av min bestefar!!
Dr. Frisk gjorde virkelig ikke en god jobb.

Grei og forståelse av problemet.

Lege: John Marius Frisk Skrevet

Har vært innom de fleste legene der oppe nå, synes han er den som har vært den som har tatt seg tid til og prate og lytte . Akkurat den telefontida de har er helt ubrukelig, kan bli sittende i kø en halvtime, da kunne de vel heller ringt opp igjen.

Et voksent medmenneske

Lege: Walter Friedrich Gdynia Skrevet

Han er solid og erfaren, er menneskelig, han har tid og får pasienten til å føle seg viktig. Han er voksen og kjenner bygda etter mange år.