Hjartdal Legekontor

Hågånvegen 17 3692 Sauland

Siste vurderinger av Hjartdal Legekontor

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Parveen Chopra Skrevet

Jeg har hatt Parveen Chopra som fastlege siden fastlegeordningen ble opprettet. Jeg har alltid følt meg sett og tatt på alvor. Meget fornøyd.

En dyktig og flink lege!

Lege: Parveen Chopra Skrevet

Veldig flink lege og profesjonell i sitt arbeid. Har hatt Parveen som fastlege i 10-12 år, og alltid fått den nødvendige behandlingen med god service.
Anbefales på det sterkeste!

En trygg overveielse

Lege: Parveen Chopra Skrevet

Har hatt Chopra som fastlege i fem år. Han lar meg snakke og tillater flere utredninger per besøk. Takk.

Veldig dårlig til å se pasienten

Lege: Parveen Chopra Skrevet

Denne mannen møtte meg på legevakten i Bærum. Jeg kom inn med kraftige magesmerter og vred meg i smerte. Denne mannen hevdet at jeg hadde menstruasjonsmerter siden magen var "bløt" og kjentes fin ut. Jeg hadde ikke mensen, og skulle heller ikke få det på en stund...

Viste seg at jeg hadde blindtarmbetennelse og i tillegg hadde endometriose etter behandling av en annen lege.

Ukonsentrert og litt "for" alternativ

Lege: Parveen Chopra Skrevet

Han var ok da jeg trengte noe akutt behandling, men ellers blir det for mye svada om økologisk mat og mindfullness som svar på alle problemer. En av de viktigste egenskaper en lege bør ha, nemlig det å kunne lytte, mangler i stor grad.