Hjartdal Legekontor

Telefonnummer35 02 80 5035 02 80 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hågånvegen 17 3692 Sauland

Siste vurderinger av Hjartdal Legekontor

Verdens beste fastlege!

Lege: Inga Tho Skrevet

Jeg har hatt Inga som min fastlege i godt over et år nå. Hun er direkte, ærlig og oppmerksom, samtidig som hun ikke er overdrevent formell. Hun kjenner meg igjen hvis jeg ringer, og følger opp hvis det er noe. Jeg håper hun blir værende der hun er i mange år til. Resten av legekontoret er også fantastisk, kort ventetid på telefon og usedvanlig hyggelige og forståelsesfulle. Mine varmeste anbefalinger! :)

Forståelse og sympati i særklasse

Lege: Anne Elisabeth Undeland Lysbakken Skrevet

Har mått bytte fastlege pga min lege i mange år flyttet fra Notodden. Ble plassert hos tre forskjellige leger på ca to år og det er lite hyggelig å måtte sette ny lege inn i journalen så ofte.
Kom til slutt til Lysbakken og hun virkelig bruker tid og viser at hun bryr seg. Ikke altid like enkelt for en godt voksen dame å få hjelp med "usynlige" plager.

Hyggelig og imøtekommende lege frem til......

Lege: Anne Elisabeth Undeland Lysbakken Skrevet

Kom til legen med forstørrede lymfeknuter i nakke og angst/OCD.
Jeg fortalte om mine tidligere dårlige erfaringer med helsevesenet, men føler ikke at hun tok meg på alvor.
Jeg fikk ikke den behandlingen jeg forventet.
Veldig hyggelig jente og hun er blid.
Kan anbefales om det ikke feiler deg noe.

I Særklasse

Lege: Anne Elisabeth Undeland Lysbakken Skrevet

En læge med skarp ny viden og kundskap. Dette forenet med en sjælden evne til at forstå og hjælpe sin patienter.

Anbefaler

Lege: Inga Tho Skrevet

Hun er lett å kommunisere med.
Hun er direkte i sin væremåte.
Etter å ha blitt " kastet" rundt i systemet og sendt videre til leger/ spesialister for en relativt enkel men smertefull tilstand, bruker hun tid til å forklare, og ikke minst, lytte til ytringer, meninger og frustrasjon.
Der andre har sagt "dette får vi ikke gjort noe med"
Så fant hun et medikament som fungerer etter kort tid. Problem løst! :)
Hun er IKKE av den typen lege som sier du må komme igjen senere , hvis du har flere ting du ønsker hjelp til.
Hun tar seg god tid.
Anbefaler så absolutt denne legen.