Nissedal Legekontor

Telefonnummer35 04 84 2035 04 84 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Treungvegen 394 3855 Treungen

Siste vurderinger av Nissedal Legekontor

Lite tillitsvekkende

Lege: Andreas Myklebust Skrevet

Sa jeg "så frisk ut" og lurte på hvor syk jeg var siden jeg hadde klart å dusje før jeg kom til timen..
Sjekket meg ikke ordentlig, virker som han bruker trynefaktor på diagnose.

passiv

Lege: Andreas Myklebust Skrevet

lege som antar hva du feiler og ikke hendviser videre
liten kunnskap og vil ikke sette seg inn i det selv om han selv sier han ikke har kunnskapen.

litt flinkere med barn med "ukompliserte" ting

kort ventetid

Veldig arrogant, og uinteressert i deg som pasient

Lege: Andreas Myklebust Skrevet

Denne legen har jeg hatt en prøvetime hos, siden min forrige lege sluttet på samme legekontor.
Han virket ikke genuint interessert i hjelpe meg, og jeg måtte mase for å få videre henvisning. Det blir med den ene timen, jeg finner heller en annen lege på ett annet legekontor.

Meget dyktig fastlege

Lege: Andreas Myklebust Skrevet

Denne legen passer ikke for deg som er på jakt etter sykmelding eller tung medisinering - til det er han for ordentlig.

Derimot er han faglig dyktig, forståelsesfull og ikke minst tålmodig. Han stresser ikke for å bli ferdig med deg slik at han skal rekke å behandle flest mulig pasienter i løpet av dagen. Det gjør enkelte andre leger jeg har besøkt.

Dessuten får man som oftest time på dagen hvis man har behov for det.

Kom tilbake igjen om 2 uker

Lege: Andreas Myklebust Skrevet

Dr. Myklebust har norgestittel i "det går over av seg selv"-behandling. Han må mases på for å få ham til å gi henvisning og han fremstår som unteressert og fagelig svak.