Borgeåsen Legesenter DA

Buervegen 18 3711 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Borgeåsen Legesenter DA

Godt valg!

Lege: Sissel Borthne Gundersen Skrevet

Kunnskapsrik lege som bryr seg og tar deg seriøst. Noe helt annet enn mine tidligere erfaringer hvor man nærmest må diskutere seg frem til behandling. Ringer opp på kveldstid for å høre hvordan det går og oppgir de alternativer man har for videre behandling. Alltid fått den hjelp jeg trenger enten det er resepter, informasjon eller en prat. Oppfølgning kan også skje over nett. Litt ventetid for å få time.

Genuin omtanke i psykisk problematikk

Lege: Sissel Borthne Gundersen Skrevet

Her er en lege som bryr seg. Som på tross av travle dager ser deg, lytter til deg og er fokusert på deg. Hun tar initiativ og setter opp ettermiddags timer der det er behov. En lege som har fulgt meg i mange år og da hun byttet lege kontor fulgte jeg etter for å beholde henne. Trygg, rolig og et genuint ekte ønske om å gjøre det beste for deg.

Effektiv, nøye og dyktig!

Lege: Sissel Borthne Gundersen Skrevet

Opplever at hun tar meg på alvor og skriver gode henvisninger både for barna mine og meg. Gir raske tilbakemeldinger og får følelsen av at hun genuint bryr seg om oss. Kommer aldri til å bytte lege igjen! Anbefales på det varmeste!

Mistet min tillit

Lege: Sissel Borthne Gundersen Skrevet

Ringte moren min fordi hun mente hun ikke hadde nummeret mitt, enda jeg bekrefta nummeret mitt da jeg betalte. Veldig ubehagelig for både meg og mamma. Ringt etter stengetid så det var ikke mulig å ringe tilbake, dermed gikk jeg rundt med bekymring hele dagen. Har lite tillit til henne, føler meg ikke trygg og hun har sjeldent vært tilgjengelig. Byttet fastlege.

Sikkelig skuffet

Lege: Sissel Borthne Gundersen Skrevet

Dårlig opplevelse. Tar seg ikke tid, viser ikke interesse. Hørte ikke på meg og ville bare sette opp nye timer og tok masse telefoner under konsultasjonen.
Jeg bytter etter noen mnd.