Borgeåsen Legesenter DA

Telefonnummer35 50 43 9035 50 43 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Buervegen 18 3711 Skien

Siste vurderinger av Borgeåsen Legesenter DA

Ingen forståelse

Lege: Hulda Birna Eiriksdottir Skrevet

Verste legen jeg har vart bort i, hun tar seg ikke tid til å forstå på deg og hva problem stillingene gjelder. Hun vet best og henviser deg aldri til noe plass. Hun hører aldri etter hva problemene gjelder. Små kuttskder er flink på, men mere en det trur jeg hun kan. Anbefaler ikke denne legen.

En lege av de sjeldne !

Lege: Siamak Shekarchi Skrevet

Siamek er en fantastisk lege, som er oppriktig interessert i sine pasienter. Han er faglig dyktig, jobber effektivt og følger nøye opp.
Han er vennligsinnet, lyttende og respektfull i sin opptreden.
Selv i en travel hverdag gir han av sin tid.

Toppkarakter !

Fantastisk fastlege

Lege: Siamak Shekarchi Skrevet

Siamak er en helt fantastisk fastlege som jeg har beholdt selv om jeg har flyttet å må kjøre et stykke for å dra til. Han er empatisk og forståelsesfull. Rolig til tross for en hektisk hverdag med mange pasienter. Alltid tatt seg tid og "kaster" deg ikke ut av kontoret selv om tiden har løpt ut. Jobber så fort han kan og prøver å ta hensyn. En enestående lege som i tillegg er dyktig, og ærlig på det han ikke har like stor erfaring med. Han lytter til det du sier og gjør så godt han kan for å hjelpe deg. Alltid blitt tatt godt i mot av Siamak. Et stort pluss er at han også kan kommunisere via nettsiden og e-dialog. Han er også veldig flink med barn. Dette er en veldig god lege som virkelig har en "menneskelig" side som mange leger har "mistet". Anbefales på det varmeste.

Tar deg alltid på alvor

Lege: Carl Espen Gjærum Skrevet

Flott og engasjert og ikke minst vennlig lege som følger opp og bruker den tiden han trenger til å gi deg god hjelp. Vil aldri bytte ham ut!

Trygg , kunnskapsrik og omsorgsfull.

Lege: Siamak Shekarchi Skrevet

«En trygg, kunnskapsrik og omsorgsfull lege.»

Dr.Siamek var vikar for min forrige fastlege og jeg fikk tillit til han fra første stund . Da han jeg hadde ( som også var dyktig ) sluttet som fastlege, var jeg heldig , dr Siamek hadde ledig plass.
Han er en lege som tar ting på alvor og han henviser til spesialistene når han er usikker på noe .
Jeg føler selv at jeg maser mye , det er mange ting med min helse , likevel får jeg ikke inntrykk av at han blir utålmodig eller oppgitt .
Kort sagt er han en fantastisk lege og vi som har han som fastlege er heldige .