Borgeåsen Legesenter DA

Buervegen 18 3711 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Borgeåsen Legesenter DA

Fantastisk lege!

Lege: Siamak Shekarchi Skrevet

Empatisk og lyttende lege som tar deg og dine plager på alvor! er så glad for nettopp han ble min lege i 2016! en som virkelig tar seg tid og bryr seg om pasientene sine.

Fantastisk fastlege

Lege: Siamak Shekarchi Skrevet

Denne mannen er unik! Genuint interessert å pasienten, har alltid tid. Setter seg ordentlig inn i utfordringer man har. Fantastisk med barna mine. Omsorgsfull, empatisk og kunnskapsrik. Tar seg alt for lite pauser og fortjener en lang ferie:)

Enestående fastlege!

Lege: Sissel Borthne Gundersen Skrevet

Kunne ikke bedt om bedre fastlege. Enten det er store eller små, fysiske eller psykiske plager gir hun meg den hjelpen jeg trenger. Hun strekker seg langt for å følge opp. Fantastisk!

Godt valg!

Lege: Sissel Borthne Gundersen Skrevet

Kunnskapsrik lege som bryr seg og tar deg seriøst. Noe helt annet enn mine tidligere erfaringer hvor man nærmest må diskutere seg frem til behandling. Ringer opp på kveldstid for å høre hvordan det går og oppgir de alternativer man har for videre behandling. Alltid fått den hjelp jeg trenger enten det er resepter, informasjon eller en prat. Oppfølgning kan også skje over nett. Litt ventetid for å få time.

Genuin omtanke i psykisk problematikk

Lege: Sissel Borthne Gundersen Skrevet

Her er en lege som bryr seg. Som på tross av travle dager ser deg, lytter til deg og er fokusert på deg. Hun tar initiativ og setter opp ettermiddags timer der det er behov. En lege som har fulgt meg i mange år og da hun byttet lege kontor fulgte jeg etter for å beholde henne. Trygg, rolig og et genuint ekte ønske om å gjøre det beste for deg.