Borgeåsen Legesenter DA

Buervegen 18 3711 Skien

Siste vurderinger av Borgeåsen Legesenter DA

En ener

Lege: Hulda Birna Eiriksdottir Skrevet

Jeg jobber i Helse og vet ikke om jeg liker legelisten, men den er her.
Hulda er den beste fastlegen jeg kjenner til. 100 % på pasienten sin side, det er ikke sikkert du får det som du vil, men det hun gjør er alltid til ditt beste.
Jeg stoler helt på henne både for egen helse og barna mine.

Genuin omtanke i psykisk problematikk

Lege: Sissel Borthne Gundersen Skrevet

Her er en lege som bryr seg. Som på tross av travle dager ser deg, lytter til deg og er fokusert på deg. Hun tar initiativ og setter opp ettermiddags timer der det er behov. En lege som har fulgt meg i mange år og da hun byttet lege kontor fulgte jeg etter for å beholde henne. Trygg, rolig og et genuint ekte ønske om å gjøre det beste for deg.

Effektiv, nøye og dyktig!

Lege: Sissel Borthne Gundersen Skrevet

Opplever at hun tar meg på alvor og skriver gode henvisninger både for barna mine og meg. Gir raske tilbakemeldinger og får følelsen av at hun genuint bryr seg om oss. Kommer aldri til å bytte lege igjen! Anbefales på det varmeste!

Unik, omsorgsfull og dyktig lege

Lege: Siamak Shekarchi Skrevet

Fantastisk fastlege, med et stort hjerte. Setter seg grundig inn i pasientenes utfordringer/sykdommer. Gir deg alltid tid, selv om han egentlig ikke har det. Utrolig empatisk og grundig. Unner seg selv alt for få pauser, så han fortjener en laaang ferie:)

Mistet min tillit

Lege: Sissel Borthne Gundersen Skrevet

Ringte moren min fordi hun mente hun ikke hadde nummeret mitt, enda jeg bekrefta nummeret mitt da jeg betalte. Veldig ubehagelig for både meg og mamma. Ringt etter stengetid så det var ikke mulig å ringe tilbake, dermed gikk jeg rundt med bekymring hele dagen. Har lite tillit til henne, føler meg ikke trygg og hun har sjeldent vært tilgjengelig. Byttet fastlege.