Borgeåsen Legesenter DA

Om vurderingene

Siste vurderinger av behandlere ved Borgeåsen Legesenter DA

Lyttende og informativ !

Lege: Joseph Hamis Mwanaupanga Skrevet

Utrolig fornøyd med å ha Joseph som fastlegen min. Han tar meg alvorlig og er kunnskapsrik og sympatisk.
Anbefaler han på det varmeste.

Veldig bra lege!

Lege: Joseph Hamis Mwanaupanga Skrevet

Kunnskapsrik lege som lytter, tar ting seriøst og henviser videre ved behov. Uansett om det bare er små ting jeg lurer på, så får jeg alltid god hjelp! Borgeåsen gir som regel time på dagen, det er luksus nå som det er mangel på leger! De svarer også raskt på telefon og Helsenorge.

Suveren.

Lege: Joseph Hamis Mwanaupanga Skrevet

Jeg har vært griseheldig som har fått Joseph som fastlege. Hvis han ikke gtreier å løse problemet der og da sender han deg videre umiddelbart. Nok en gang, Takk Joseph.

Trygg, sympatisk og kunnskapsrik

Lege: Siamak Shekarchi Skrevet

Siamak føles som en trygg, kunnskapsrik lege som en føler at tar pasienten på alvor og bryr seg om pasienten.

Beste fastlegen

Lege: Sissel Borthne Gundersen Skrevet

Absolutt den beste fastlegen jeg noensinne har hatt. Hun følger meg for tiden opp etter en ulykke, er grundig og tar ting på alvor. Tar seg alltid tid til å besvare evt spørsmål jeg måtte ha på en god måte. Føler meg veldig godt ivaretatt og er, ikke minst på vegne av mine døtre, glad for at vi byttet over til Sissel for noen år siden. Bedre fastlege kunne vi ikke fått.

Er også veldig fornøyd med at Borgeåsen legesenter legger ut timer som kan bestilles på nettsiden samme dag, og at en alltid blir tatt imot av hyggelige helsesekretærer.