Borgeåsen Legesenter DA

Telefonnummer35 50 43 9035 50 43 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Buervegen 18 3711 Skien

Siste vurderinger av Borgeåsen Legesenter DA

Fantastisk fastlege

Lege: Siamak Shekarchi Skrevet

Siamak er en helt fantastisk fastlege som jeg har beholdt selv om jeg har flyttet å må kjøre et stykke for å dra til. Han er empatisk og forståelsesfull. Rolig til tross for en hektisk hverdag med mange pasienter. Alltid tatt seg tid og "kaster" deg ikke ut av kontoret selv om tiden har løpt ut. Jobber så fort han kan og prøver å ta hensyn. En enestående lege som i tillegg er dyktig, og ærlig på det han ikke har like stor erfaring med. Han lytter til det du sier og gjør så godt han kan for å hjelpe deg. Alltid blitt tatt godt i mot av Siamak. Et stort pluss er at han også kan kommunisere via nettsiden og e-dialog. Han er også veldig flink med barn. Dette er en veldig god lege som virkelig har en "menneskelig" side som mange leger har "mistet". Anbefales på det varmeste.

Tar deg alltid på alvor

Lege: Carl Espen Gjærum Skrevet

Flott og engasjert og ikke minst vennlig lege som følger opp og bruker den tiden han trenger til å gi deg god hjelp. Vil aldri bytte ham ut!

Trygg , kunnskapsrik og omsorgsfull.

Lege: Siamak Shekarchi Skrevet

«En trygg, kunnskapsrik og omsorgsfull lege.»

Dr.Siamek var vikar for min forrige fastlege og jeg fikk tillit til han fra første stund . Da han jeg hadde ( som også var dyktig ) sluttet som fastlege, var jeg heldig , dr Siamek hadde ledig plass.
Han er en lege som tar ting på alvor og han henviser til spesialistene når han er usikker på noe .
Jeg føler selv at jeg maser mye , det er mange ting med min helse , likevel får jeg ikke inntrykk av at han blir utålmodig eller oppgitt .
Kort sagt er han en fantastisk lege og vi som har han som fastlege er heldige .

Oppleves nedlatende og mistroisk.

Lege: Hulda Birna Eiriksdottir Skrevet

hun er nok dyktig i sitt fag de gangene pasienten har en håndfast sykdom eller diagnose som er lett å behandle. Som fibromyalgi-pasient med sterk utmattelse opplevdes Hulda som mistroisk og nedlatende.
Når hele livet er preget av en hverdag med sterke smerter ønsker man en lege som viser forståelse, det fikk jeg aldri der. Jeg vil ikke anbefale denne legen til noen som sliter med kroniske smerter, eller noe innenfor psyk.
Livet mitt fikk en helt annen vendig så fort jeg byttet til en annen fastlege som så hele meg, og livskvaliteten økte ettersom jeg endelig fikk hjelpen jeg hadde så behov for.

God til Alt

Lege: Hulda Birna Eiriksdottir Skrevet

Jeg hadde Hulda (sentrum legesenter) som fastlege i mange år før jeg flyttet og måtte bytte. Og jeg savner henne veldig. Hun er forståelsesfull. Tar hensyn, lytter og får deg til å føle deg bra. Hun henviser om det trengs. For meg føltes det virkelig som hun brydde seg om meg og ville mitt beste. Hun er løsningsorientert og imøtekommende. Hun ser på hele mennesket. Hun er ikke fordomsfull men tar problemer der og da. Beste legen jeg noen gang har hatt.