Borgeåsen Legesenter DA

Buervegen 18 3711 Skien

Siste vurderinger av Borgeåsen Legesenter DA

Unik, omsorgsfull og dyktig lege

Lege: Siamak Shekarchi Skrevet

Fantastisk fastlege, med et stort hjerte. Setter seg grundig inn i pasientenes utfordringer/sykdommer. Gir deg alltid tid, selv om han egentlig ikke har det. Utrolig empatisk og grundig. Unner seg selv alt for få pauser, så han fortjener en laaang ferie:)

Mistet min tillit

Lege: Sissel Borthne Gundersen Skrevet

Ringte moren min fordi hun mente hun ikke hadde nummeret mitt, enda jeg bekrefta nummeret mitt da jeg betalte. Veldig ubehagelig for både meg og mamma. Ringt etter stengetid så det var ikke mulig å ringe tilbake, dermed gikk jeg rundt med bekymring hele dagen. Har lite tillit til henne, føler meg ikke trygg og hun har sjeldent vært tilgjengelig. Byttet fastlege.

Sikkelig skuffet

Lege: Sissel Borthne Gundersen Skrevet

Dårlig opplevelse. Tar seg ikke tid, viser ikke interesse. Hørte ikke på meg og ville bare sette opp nye timer og tok masse telefoner under konsultasjonen.
Jeg bytter etter noen mnd.

En av de beste

Lege: Hulda Birna Eiriksdottir Skrevet

Hulda kan mye og setter alltid deg i sentrum.
Hun velger ikke lette løsninger, men de som er best for deg. Det er ikke tilfeldig at hun er en populær lege for andre leger!

Bestemt og empatisk

Lege: Hulda Birna Eiriksdottir Skrevet

Hyggelig lege som krever litt av pasienten. Hun lytter, og fatter beslutninger. Liker godt at hun oppfordrer til alternative metoder ved trøtthet eller søvnløshet, men ikke er fordømmende og kommer med medisin når en trenger det. Hulda er bestemt, men behagelig.