Borgeåsen Legesenter DA

Telefonnummer35 50 43 9035 50 43 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Buervegen 18 3711 Skien

Siste vurderinger av Borgeåsen Legesenter DA

Sikkelig skuffet

Lege: Sissel Borthne Gundersen Skrevet

Dårlig opplevelse. Tar seg ikke tid, viser ikke interesse. Hørte ikke på meg og ville bare sette opp nye timer og tok masse telefoner under konsultasjonen.
Jeg bytter etter noen mnd.

En av de beste

Lege: Hulda Birna Eiriksdottir Skrevet

Hulda kan mye og setter alltid deg i sentrum.
Hun velger ikke lette løsninger, men de som er best for deg. Det er ikke tilfeldig at hun er en populær lege for andre leger!

Bestemt og empatisk

Lege: Hulda Birna Eiriksdottir Skrevet

Hyggelig lege som krever litt av pasienten. Hun lytter, og fatter beslutninger. Liker godt at hun oppfordrer til alternative metoder ved trøtthet eller søvnløshet, men ikke er fordømmende og kommer med medisin når en trenger det. Hulda er bestemt, men behagelig.

Ingen forståelse

Lege: Hulda Birna Eiriksdottir Skrevet

Verste legen jeg har vart bort i, hun tar seg ikke tid til å forstå på deg og hva problem stillingene gjelder. Hun vet best og henviser deg aldri til noe plass. Hun hører aldri etter hva problemene gjelder. Små kuttskder er flink på, men mere en det trur jeg hun kan. Anbefaler ikke denne legen.

En lege av de sjeldne !

Lege: Siamak Shekarchi Skrevet

Siamek er en fantastisk lege, som er oppriktig interessert i sine pasienter. Han er faglig dyktig, jobber effektivt og følger nøye opp.
Han er vennligsinnet, lyttende og respektfull i sin opptreden.
Selv i en travel hverdag gir han av sin tid.

Toppkarakter !