Sissel Borthne Gundersen

Buervegen 18 3711 Skien
Tlf: 35 50 43 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Sissel Borthne Gundersen er en av 46 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Sissel Borthne Gundersen

Blir tatt på alvor hver eneste gang! Henviser til undersøkelser som jeg selv ønsker å ta. Følger opp og gir kjappe tilbakemeldinger på undersøkelser som er tatt (selv på helligdagene). Har hatt Sissel i mange år, og kommer ikke til å bytte!

Blir ikke tatt på alvor

Hatt sterke kroniske smerter i rygg. Etter 5 legetimer med samme svar: bevege seg mer. Fikk jeg endelig en turnuslege som ble redningen. Ble sendt direkte til MR, viste sterk forverring av prolaps. Henvist rett til kirurg i Bergen.
Heller aldri kontakt å få med resepsjonen, sure frekke damer. Skuffende

Aldri til stede, følger ikke opp

Sympatisk lege som er lite tilgjengelig på alle måter. Hun er sjelden på kontoret selv, men har andre leger som tar timene for henne. Hun har sikkert veldig mye å gjøre, og det er grunnen til at hun ikke får tid til å følge opp, men en føler seg litt uteglemt. Streng på resepter hvilket sikkert er bra, men en føler seg også der litt tufs når en ikke blir behandler rettmessig. Jeg føler hun ikke tar problemer på alvor, og kommer med lettvinte løsninger når en har behov for reell hjelp.

Alt for mye å gjøre! Umulig å få tak i!

Hun er sikkert dyktig. Men har alt for mye å gjøre. Glemmer og skrive ut resepter og det kan ta dager før du får kontakt med henne og hun får skrevet den ut.
Hun er som regel ikke på kontoret. Da hun har andre ting hun gjør også. Dette fører til at mann som regel aldri får time hos henne. Men hos en av turnusleger. Dette er forsovidt greit! Da de tar seg mer tid. Men mann får jo aldri en lege som får bygd opp kjennskap om deg.

Lege med hjerte for både faget og pasientene!

Jeg har vært hos Sissel i flere år, og syns det er synd å se at folk skriver mindre hyggelige ting om henne her. I tillegg til å være en flink lege med stor kunnskap om faget sitt, er hun også et fantastisk medmenneske! Hun har for meg vært en enorm støtte og hjelp i vanskelige perioder i mitt liv, langt mer enn man kan forvente av en fastlege. Stå på Sissel! Vi, pasientene dine, er heldige som har deg!

Venterommet på senteret ble forresten også fint etter oppgraderingen for litt siden! :)

Dårlig tid

Tar veldig lang tid å komme igjennom til legesenteret og må alltid vente lenge når jeg har time. Tilogmed om jeg var dagens første pasient måtte jeg vente minst 30 minutter. Flink nok i faget men virker alltid stresset og har dårlig tid.

kjempedyktig lege

Veldig flink, lyttende lege som tar det du tar opp på alvor. Følger opp det hun sier. Mye å gjøre men det er fordi hun er samvittighetsfull og har mange pasienter hun passer på.

Sissel er en livredder!

Sissel er den beste legen jeg har møtt, hun tar seg tid og lytter, har hatt regelmessig oppfølging av henne i et par år og alltid følt at jeg har blitt hørt og tatt seriøst. Sissel har reddet livet mitt flere ganger!

Dyktig, men for mye å gjøre? / Vanskelig for å tenke utenfor ,,boksen''.

Sissel virker som en hyggelig or seriøs lege, som ikke er ,,lett på reseptene''. Hun undersøker nøye hva saken gjelder... Om hun kommer så langt.
For min egen situasjon (min families situasjoner) har det tatt ufattelig (!) lang tid å komme igjennom (og å bli videresent til spesialister). Det tar lang tid før hun svarer om du har spørsmål e.l (ang f.eks henvisninger som ikke kommer i gang) som kunne vært tatt over telefon.
Hun kan virke litt stresset, men andre dager ikke.
Har du først en time hos henne må du stå på ditt, da kan det hende du blir hørt, om det gjelder saker som er litt utenom det vanlige.
Men i bunn og grunn er hun en allright lege som gjør jobben sin og sjeldent nøler. Samt virker det som at hun har god kunnskap om medikamenter / til å stole på.

Følger ikke opp pasienter

Liten oppfølging. Har ikke grunnlag til å vurdere faglig kvalitet.
Vil ikke anbefale denne legen

Helt unik

Sissel Gundersen er en helt utrolig. Har aldri hatt en lege som jeg har hatt så tillit til. (Tidligere hadde jeg Kristin prestegård som er på første plass på denne listen, og hun var dyktig, men Sissel er unik!) Hun bryr seg om pasientene. Hun tar seg alltid den tiden som er nødvendig, dvs. er det en bagatell bruker hun kortere tid enn om det er noe alvorlig. Hun sykemelder ikke unødig. Hun er restriktiv på å skrive ut medisiner, skriver ikke ut medisiner som ikke er nødvendig,. Hun følger opp hvordan det går med deg. Og hun henviser videre dersom hun er usikker, eller mener at en spesialist er nødvendig. Anbefales på det sterkeste :)

Kunne vært bedre.

Faglig dyktig, men `utilnærmelig`. Føler at jeg ikke blir forstått....Takk! og 180 kr....Er flink til å sende videre. Føler at man må ha brukket begge ben for nå få en sykemelding. Er høflig, men kort.

Dyktig.

Tar deg på alvor,og er nøye med å undersøke det du kommer med
Flink til å henvise videre til spesialist.

Dyktig, men virker ikke til å ta meg seriøst.

Virker faglig sterk, og har nok god peil på mye. Men føler ikke at hun lytter, heller bagatelliserer hva jeg spør om. Men hyggelig og effektiv, det er hun. Gir ikke ut medisiner unødig, noe jeg synes er veldig bra! ;)

Super Sissel

Sissel er definitivt den beste legen jeg har vært hos. Jeg har aldri blitt tatt mere seriøst og følt meg så ivaretatt av en lege. Til tider kan det være vanskelig å få tak i henne, men det er bare første gangen. Har hatt time der 1 gang i uken på det meste og det vr ikke vanskelig å få til.

Veldig flink og behagelig:)

Flink dame som får ting gjort, og veldig enkel å prate med. Medmenneskelig og snill. Litt lang venteliste, men det er verdt det.

Den BESTE legen jeg har hatt!

Sissel Gundersen er en lege å stole på.Kunnskap er topp,og ett fantastisk medmenneske. Har fått meg på beina mange ganger,og tar seg tid til å lytte.En lege som jeg er topp fornøgd med!

Faglig sterk og dyktig lege

Faglig sterk, flink lege som gir gode råd. God greie på forskjellige medisiner, og har alltid gode argumenter for hvorfor hun bruker akkurat den medisinen. Føler meg alltid trygg hos henne.

Dame med hjertet pårett sted i rett jobb! <3

Sissel du er UNIK! Du er ikke bare en hvilken som helst lege, men et fantasisk medmenneske også.Takk for ditt positive vesen!
Takk for alle gangene du har plukket meg opp å satte meg på bena, der jeg trodde jeg ikke kunne klare å stå av egen kraft. Du har gitt meg så mye mer enn hva man kan forvente av en fastlege. Du ga meg råd og troen på meg selv tilbake!
Et slikt løft som jeg fikk, hva er sjangsen for det!?

Du er varmt menneske med hertet på rett sted og i posisjon til å hjelpe mennesker!!!
Verdens BESTE FASTLEGE! <3 <3 <3

superdyktig lege

Sissel er en kjempe flink lege som tar jobben sin på alvor. og bruker mye tid på pasientene sine. Bruker mye tid på ting som en lege egentlig ikke trenger å bruke tid på. Og er du interessert i å få hjelp anbefaler jeg henne som din neste lege. Ingenting negativt å si om henne. Super da som som bryr seg