Sissel Borthne Gundersen

Borgeåsen Legesenter DA

2003

Borgeåsen Legesenter DA Telefonnummer35 50 43 9035 50 43 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Buervegen 18 3711 Skien
Sissel Borthne Gundersen er en av 46 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Sissel Borthne Gundersen

Faglig dyktig og medmenneskelig

Er ofte opptatt, men hvis jeg time hos henne tar hun seg god tid og jeg føler meg alltid ivaretatt. Hun er grundige og undersøker godt. I tillegg lytter hun og har alltid et godt, varmt smil.

Blir tatt på alvor hver eneste gang! Henviser til undersøkelser som jeg selv ønsker å ta. Følger opp og gir kjappe tilbakemeldinger på undersøkelser som er tatt (selv på helligdagene). Har hatt Sissel i mange år, og kommer ikke til å bytte!

Blir ikke tatt på alvor

Hatt sterke kroniske smerter i rygg. Etter 5 legetimer med samme svar: bevege seg mer. Fikk jeg endelig en turnuslege som ble redningen. Ble sendt direkte til MR, viste sterk forverring av prolaps. Henvist rett til kirurg i Bergen.
Heller aldri kontakt å få med resepsjonen, sure frekke damer. Skuffende

Aldri til stede, følger ikke opp

Sympatisk lege som er lite tilgjengelig på alle måter. Hun er sjelden på kontoret selv, men har andre leger som tar timene for henne. Hun har sikkert veldig mye å gjøre, og det er grunnen til at hun ikke får tid til å følge opp, men en føler seg litt uteglemt. Streng på resepter hvilket sikkert er bra, men en føler seg også der litt tufs når en ikke blir behandler rettmessig. Jeg føler hun ikke tar problemer på alvor, og kommer med lettvinte løsninger når en har behov for reell hjelp.

Alt for mye å gjøre! Umulig å få tak i!

Hun er sikkert dyktig. Men har alt for mye å gjøre. Glemmer og skrive ut resepter og det kan ta dager før du får kontakt med henne og hun får skrevet den ut.
Hun er som regel ikke på kontoret. Da hun har andre ting hun gjør også. Dette fører til at mann som regel aldri får time hos henne. Men hos en av turnusleger. Dette er forsovidt greit! Da de tar seg mer tid. Men mann får jo aldri en lege som får bygd opp kjennskap om deg.