Sissel Borthne Gundersen

Autorisasjon (2003)

Ingen på venteliste

Sissel Borthne Gundersen er en av 45 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Sissel Borthne Gundersen

Effektiv, nøye og dyktig!

Opplever at hun tar meg på alvor og skriver gode henvisninger både for barna mine og meg. Gir raske tilbakemeldinger og får følelsen av at hun genuint bryr seg om oss. Kommer aldri til å bytte lege igjen! Anbefales på det varmeste!

Mistet min tillit

Ringte moren min fordi hun mente hun ikke hadde nummeret mitt, enda jeg bekrefta nummeret mitt da jeg betalte. Veldig ubehagelig for både meg og mamma. Ringt etter stengetid så det var ikke mulig å ringe tilbake, dermed gikk jeg rundt med bekymring hele dagen. Har lite tillit til henne, føler meg ikke trygg og hun har sjeldent vært tilgjengelig. Byttet fastlege.

Sikkelig skuffet

Dårlig opplevelse. Tar seg ikke tid, viser ikke interesse. Hørte ikke på meg og ville bare sette opp nye timer og tok masse telefoner under konsultasjonen.
Jeg bytter etter noen mnd.

Faglig dyktig og medmenneskelig

Er ofte opptatt, men hvis jeg time hos henne tar hun seg god tid og jeg føler meg alltid ivaretatt. Hun er grundige og undersøker godt. I tillegg lytter hun og har alltid et godt, varmt smil.

Blir tatt på alvor hver eneste gang! Henviser til undersøkelser som jeg selv ønsker å ta. Følger opp og gir kjappe tilbakemeldinger på undersøkelser som er tatt (selv på helligdagene). Har hatt Sissel i mange år, og kommer ikke til å bytte!