Sissel Borthne Gundersen

Borgeåsen Legesenter DA
Buervegen 18 3711 Skien
Sissel Borthne Gundersen er en av 45 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Sissel Borthne Gundersen

Aldri til stede, følger ikke opp

Sympatisk lege som er lite tilgjengelig på alle måter. Hun er sjelden på kontoret selv, men har andre leger som tar timene for henne. Hun har sikkert veldig mye å gjøre, og det er grunnen til at hun ikke får tid til å følge opp, men en føler seg litt uteglemt. Streng på resepter hvilket sikkert er bra, men en føler seg også der litt tufs når en ikke blir behandler rettmessig. Jeg føler hun ikke tar problemer på alvor, og kommer med lettvinte løsninger når en har behov for reell hjelp.

Alt for mye å gjøre! Umulig å få tak i!

Hun er sikkert dyktig. Men har alt for mye å gjøre. Glemmer og skrive ut resepter og det kan ta dager før du får kontakt med henne og hun får skrevet den ut.
Hun er som regel ikke på kontoret. Da hun har andre ting hun gjør også. Dette fører til at mann som regel aldri får time hos henne. Men hos en av turnusleger. Dette er forsovidt greit! Da de tar seg mer tid. Men mann får jo aldri en lege som får bygd opp kjennskap om deg.

Lege med hjerte for både faget og pasientene!

Jeg har vært hos Sissel i flere år, og syns det er synd å se at folk skriver mindre hyggelige ting om henne her. I tillegg til å være en flink lege med stor kunnskap om faget sitt, er hun også et fantastisk medmenneske! Hun har for meg vært en enorm støtte og hjelp i vanskelige perioder i mitt liv, langt mer enn man kan forvente av en fastlege. Stå på Sissel! Vi, pasientene dine, er heldige som har deg!

Venterommet på senteret ble forresten også fint etter oppgraderingen for litt siden! :)

Dårlig tid

Tar veldig lang tid å komme igjennom til legesenteret og må alltid vente lenge når jeg har time. Tilogmed om jeg var dagens første pasient måtte jeg vente minst 30 minutter. Flink nok i faget men virker alltid stresset og har dårlig tid.

kjempedyktig lege

Veldig flink, lyttende lege som tar det du tar opp på alvor. Følger opp det hun sier. Mye å gjøre men det er fordi hun er samvittighetsfull og har mange pasienter hun passer på.