Siamak Shekarchi

Borgeåsen Legesenter DA

Autorisasjon (2012)

Siamak Shekarchi er en av 46 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Siamak Shekarchi

Unik, omsorgsfull og dyktig lege

Fantastisk fastlege, med et stort hjerte. Setter seg grundig inn i pasientenes utfordringer/sykdommer. Gir deg alltid tid, selv om han egentlig ikke har det. Utrolig empatisk og grundig. Unner seg selv alt for få pauser, så han fortjener en laaang ferie:)

En lege av de sjeldne !

Siamek er en fantastisk lege, som er oppriktig interessert i sine pasienter. Han er faglig dyktig, jobber effektivt og følger nøye opp.
Han er vennligsinnet, lyttende og respektfull i sin opptreden.
Selv i en travel hverdag gir han av sin tid.

Toppkarakter !

Fantastisk fastlege

Siamak er en helt fantastisk fastlege som jeg har beholdt selv om jeg har flyttet å må kjøre et stykke for å dra til. Han er empatisk og forståelsesfull. Rolig til tross for en hektisk hverdag med mange pasienter. Alltid tatt seg tid og "kaster" deg ikke ut av kontoret selv om tiden har løpt ut. Jobber så fort han kan og prøver å ta hensyn. En enestående lege som i tillegg er dyktig, og ærlig på det han ikke har like stor erfaring med. Han lytter til det du sier og gjør så godt han kan for å hjelpe deg. Alltid blitt tatt godt i mot av Siamak. Et stort pluss er at han også kan kommunisere via nettsiden og e-dialog. Han er også veldig flink med barn. Dette er en veldig god lege som virkelig har en "menneskelig" side som mange leger har "mistet". Anbefales på det varmeste.

Trygg , kunnskapsrik og omsorgsfull.

«En trygg, kunnskapsrik og omsorgsfull lege.»

Dr.Siamek var vikar for min forrige fastlege og jeg fikk tillit til han fra første stund . Da han jeg hadde ( som også var dyktig ) sluttet som fastlege, var jeg heldig , dr Siamek hadde ledig plass.
Han er en lege som tar ting på alvor og han henviser til spesialistene når han er usikker på noe .
Jeg føler selv at jeg maser mye , det er mange ting med min helse , likevel får jeg ikke inntrykk av at han blir utålmodig eller oppgitt .
Kort sagt er han en fantastisk lege og vi som har han som fastlege er heldige .

Oppriktig interesert

Fikk denne fantastiske mannen til fastlege da han jeg hadde hatt gjennom en årrekke sluttet. Kunne ikke truffet en bedre lege. Oppriktig interesert i pasientene sine, grundig i undersøkelser og kjapp til å rådføre seg med spesialister om han er usikker på noe selv. Fantastisk med barn også.