Siamak Shekarchi

Buervegen 18 3711 Skien
Tlf: 35 50 43 90 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Siamak Shekarchi er en av 46 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Siamak Shekarchi

Trygg , kunnskapsrik og omsorgsfull.

«En trygg, kunnskapsrik og omsorgsfull lege.»

Dr.Siamek var vikar for min forrige fastlege og jeg fikk tillit til han fra første stund . Da han jeg hadde ( som også var dyktig ) sluttet som fastlege, var jeg heldig , dr Siamek hadde ledig plass.
Han er en lege som tar ting på alvor og han henviser til spesialistene når han er usikker på noe .
Jeg føler selv at jeg maser mye , det er mange ting med min helse , likevel får jeg ikke inntrykk av at han blir utålmodig eller oppgitt .
Kort sagt er han en fantastisk lege og vi som har han som fastlege er heldige .

Oppriktig interesert

Fikk denne fantastiske mannen til fastlege da han jeg hadde hatt gjennom en årrekke sluttet. Kunne ikke truffet en bedre lege. Oppriktig interesert i pasientene sine, grundig i undersøkelser og kjapp til å rådføre seg med spesialister om han er usikker på noe selv. Fantastisk med barn også.

Faglig dyktig

Dyktig lege som gjør en strålende jobb. Tar deg på alvor og lytter. Gir god oppfølgning og tar kontakt så snart han har mulighet.

Grundig og trygg lege.

Ble anbefalt denne legen av en med samme helseproblemer som meg. Utrolig dyktig, veldig forståelsesfull og grundig lege.

Tar seg god tid og er faglig dyktig

Siamek er en helt fantastisk fastlege. Selv om han har mange pasienter så tar han seg alltid god tid. Han er ikke dømmende og han er utrolig forståelsesfull og lett å prate med. Han er faglig dyktig og jeg er så glad for at jeg har han som fastlege. Kommer aldri til å bytte!