Borgeåsen Legesenter DA

Buervegen 18 3711 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Borgeåsen Legesenter DA

Dyktig, men for mye å gjøre? / Vanskelig for å tenke utenfor ,,boksen''.

Lege: Sissel Borthne Gundersen Skrevet

Sissel virker som en hyggelig or seriøs lege, som ikke er ,,lett på reseptene''. Hun undersøker nøye hva saken gjelder... Om hun kommer så langt.
For min egen situasjon (min families situasjoner) har det tatt ufattelig (!) lang tid å komme igjennom (og å bli videresent til spesialister). Det tar lang tid før hun svarer om du har spørsmål e.l (ang f.eks henvisninger som ikke kommer i gang) som kunne vært tatt over telefon.
Hun kan virke litt stresset, men andre dager ikke.
Har du først en time hos henne må du stå på ditt, da kan det hende du blir hørt, om det gjelder saker som er litt utenom det vanlige.
Men i bunn og grunn er hun en allright lege som gjør jobben sin og sjeldent nøler. Samt virker det som at hun har god kunnskap om medikamenter / til å stole på.

Følger ikke opp pasienter

Lege: Sissel Borthne Gundersen Skrevet

Liten oppfølging. Har ikke grunnlag til å vurdere faglig kvalitet.
Vil ikke anbefale denne legen

Helt unik

Lege: Sissel Borthne Gundersen Skrevet

Sissel Gundersen er en helt utrolig. Har aldri hatt en lege som jeg har hatt så tillit til. (Tidligere hadde jeg Kristin prestegård som er på første plass på denne listen, og hun var dyktig, men Sissel er unik!) Hun bryr seg om pasientene. Hun tar seg alltid den tiden som er nødvendig, dvs. er det en bagatell bruker hun kortere tid enn om det er noe alvorlig. Hun sykemelder ikke unødig. Hun er restriktiv på å skrive ut medisiner, skriver ikke ut medisiner som ikke er nødvendig,. Hun følger opp hvordan det går med deg. Og hun henviser videre dersom hun er usikker, eller mener at en spesialist er nødvendig. Anbefales på det sterkeste :)

Kunne vært bedre.

Lege: Sissel Borthne Gundersen Skrevet

Faglig dyktig, men `utilnærmelig`. Føler at jeg ikke blir forstått....Takk! og 180 kr....Er flink til å sende videre. Føler at man må ha brukket begge ben for nå få en sykemelding. Er høflig, men kort.

Dyktig.

Lege: Sissel Borthne Gundersen Skrevet

Tar deg på alvor,og er nøye med å undersøke det du kommer med
Flink til å henvise videre til spesialist.