Psykia AS

Telefonnummer414 46 666414 46 6 ...
Billingstadsletta 13B 1396 Billingstad

Siste vurderinger av Psykia AS

Skuffende oppfølging

Lege: Thor Kvakkestad Skrevet

Første time var bra, med en relativt grundig diagnostisk utredning. Ble dessverre skuffet over oppfølgingstimene. Det virket som om han ikke husket hva jeg hadde sagt tidligere og måtte skumme gjennom sitt eget journalnotat mens jeg var der. Hadde forventet at han i det minste hadde lest det han selv hadde skrevet i journalen før jeg kom. Jeg synes heller ikke han tok seg noe særlig tid til å besvare spørsmålene mine, spesielt den siste timen ble ganske hektisk. Mye blaing frem og tilbake i Felleskatalogen mens jeg satt der. Til å ha det som må være den dyreste klinikken i Norge syns jeg ikke prisen sto helt i samsvar til behandlingen. Forøvrig hadde jeg liten effekt av medisinen jeg fikk. Har i senere tid fått behandling annet sted.

troverdig

Lege: Thor Kvakkestad Skrevet

Anbefaler Dr. Kvakkestad på det sterkeste, Han har reddet mitt liv. Han har evnen til å forstå utover det man kan kalle A4 situasjoner.

En av de beste!

Lege: Thor Kvakkestad Skrevet

Klinikksjef og overlege Thor Kvakkestad på Psykia AS er ikke bare en av de beste leger jeg truffet, men desidert den beste psykiater. Han har en enorm kompetanse, viser omsorg og er samtidig meget effektiv, og bruker siste nytt innenfor diagnostikk og behandling. Jag ble pasient hos Dr Kvakkestad etter mange plagsomme år av tapt selvfølelse og stigmatisering , så han fikk en god del å ta tak i. Som pasient er det viktig å føle at man ikke er til besvær, at psykiateren lytter, men også gir ærlige og direkte svar, samtidig som der er høyt i tak og fleksibilitet. Dette er særlig viktig innenfor psykiatrien, der ingen pasient er den andre lik. Dr Kvakkestad er privat, og har sin klinkk i et helt vanlig kontorbygg på Billingstadsletta, et par hundre meter fra IKEA, og 5 minutter gang fra bussholdeplass. Jeg var heldig og fikk min første time innenfor noen uker. Dr Kvakkestad ga meg lbåde håp om en fremtid og en mulighet til å leve et så godt liv det bare er mulig, med min diagnose.Jeg har han å takke for veldig mye, og det var vært hver eneste krone.