Thor Kvakkestad

Psykiater

Psykiatri

Autorisasjon (1997)

Psykia AS Telefonnummer414 46 666414 46 6 ...
Billingstadsletta 13B 1396 Billingstad
Thor Kvakkestad er psykiater i Asker

Siste vurderinger av Thor Kvakkestad

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Psykia AS Skrevet

Han er helt utrolig dyktig på adhd utredning! Jeg har fått et nytt og bedre liv takket være hans forståelse for hvordan den diagnosen påvirker dagliglivet. Kan virkelig anbefales! Kjører heller 50 mil tur retur for time hos han, enn å vente på dps hvis man er «heldig» å bli trukket ut til å få utredning der.

Helt fantastisk!

Klinikk: Psykia AS Skrevet

Skulle hatt flere som han. Profesjonell, dyktig, faglig oppdatert! Virkelig helt fantastisk psykiater.

Svært dyktig psykiater

Klinikk: Psykia AS Skrevet

Kvakkestad er en av de aller beste psykiaterne, her får du topp oppfølging og medisinering tilpasset deg. Kvakkestad holder seg oppdatert på siste internasjonale forskning og er ikke redd for å foreslå bruk av medisiner som ikke er standard i offentlige helsenorge, dersom andre medisiner ikke har vært velfungerende. Hele veien basert på evidensbasert forskning og i samråd med pasienten. Jeg har blitt tett fulgt opp med blodprøver av serumverdier etc for å sikre nøyaktig dosering og avstemming mot eventuelle genmutasjoner som mange har. Dette er svært viktig for å sikre riktig effekt av mange psykiatriske medisiner. Kvakkestad er desverre en dyr psykiater, men har du råd til det så prioriter din psykiske helse og oppsøk Kvakkestad.

10/10

Dyr men verdt det.
Service innstillt / lytter på dine ønsker. Konstruktiv og effektiv.
De varmeste anbefalinger fra meg.

Unik forståelse for faget sitt

Klinikk: Psykia AS Skrevet

Når det kommer til hva jeg ble utredet for, så er han den eneste jeg har opplevd at faktisk vet hva han driver med. Forklarer mekanismene bak på en måte jeg kan forstå, samtidig som det er åpenbart at han ikke er preget av tradisjoner som kan hemme en virkningsfull utredningsprosess.
Forandret livet mitt til det bedre.