Bærum Gynekolog

Sandviksveien 36 1363 Høvik

Siste vurderinger av Bærum Gynekolog

Omsorgsfull og kunnskapsrik

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

En gynekolog det er hyggelig å komme til og hvor jeg føler meg godt ivaretatt. Gir god informasjon og gode råd.

Incredibly supportive

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

We have met dr Nahid in unfortunate circumstances - I was 3 months pregnant and this was my first ultasound. Unfortunately, it turned out that the baby's heart was not beating. Dr Nahid handled the situation utmost delicately and supported us in treatments we've taken afterwards, including IVF to get pregnant once again. We are now parents to an amazing 2 year old, and hope we will have a chance for one more child. We will continue to use Dr Nahid's services because as our experiences have shown the public offer is simply not good enough (e.g. the ultrasound is not offered until much later in pregnancy). We highly recommend her services!

Dyktig og effektiv

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Tar seg tid og lytter, men er likevel rask og effektiv. Gjør et potensielt ubehagelig legebesøk om til en hyggelig opplevelse.

Kunnskapsrik og flink

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Er svært fornøyd med Nahid. Hun er alltid like blid når du kommer og husker kundene sine, noe som gjør at man føler seg godt ivaretatt og veldig velkommen.

Jeg har gått til Nahid pga barnløshet, og her har hun hjulpet meg masse. Veien mot prøverør er lang og hun har fult oss svært godt opp. Faglig dyktig innen temaet barnløshet og gynekologi. og ikke minst svært kunnskapsrik.

Kan absolult anbefale Nahid! Har allerede anbefalt hun til alle mine venner!

Nøyaktig og omtenksom

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Har vært pasient siden 2015. Oppfølging under 2 gravideter og generelle årlig undersøkelser.

Jeg er super fornøyd med Nahid.
Hun tar seg tid til å høre på deg og er veldig betryggende. Hun har lang erfaring og er kunnskapsrik.