Arna Clinic Bærum Gynekolog

Telefonnummer67 48 50 0067 48 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sandviksveien 36 1363 Høvik

Siste vurderinger av Arna Clinic Bærum Gynekolog

Professional and Friendly

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

After many attempts to find a good gynecologist in Oslo, I was so happy to finally meet with Dr. Nahid. She put me at ease at once with her professional and caring manner.
She takes a genuine interest in her patients and it is also very easy to get an appointment.
I highly recommend her.

Kunnskapsrik, dedikert og pålitelig

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Dr Nahid Heydarpanah tilbyr den absolutte toppkvaliteten på kommunikasjon, konsultasjon og behandling. Alltid profesjonell, dyktig, hjelpsom, tålmodig og menneskelig. Opptatt av pasientens generelle velvære. Gynekolog som kan anbefales til alle kvinner.

Sympatisk og dyktig

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Dr.Nahid er en utrolig behagelig og dyktig gynekolog. Hun har bred erfaring og masse kunnskap og ikke minst behjelpelig når der kommer til IVF. Hun er direkte og ærlig noe jeg satte virkelig pris på.

Lyttende og effektiv

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Imøtekommende, lyttende, effektiv gynekolog med mye kunnskap og erfaring. Etter å ha gått med smerter og ubehag i underlivet i nærmere to år, var det fint å komme til en lege som tok meg på alvor, og raskt tok tak i problemene. Jeg kan anbefale Nahid på det varmeste til andre.

Profesjonell, dyktig og hyggelig

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Meget faglig dyktig gynekolog.
Hun ser og hører deg, slik at du føler meg trygg. Hun passer på deg, og tenker på alt, slik at du får riktig behandling.
Det var 6 mnd ventetid hos min faste gynekolog. Søkte på nettet, og fikk raskt time her.
Jeg kan anbefale henne på det sterkeste! Jeg går ikke tilbake til min forrige gynekolog.