Bærum Gynekolog

Sandviksveien 36 1363 Høvik

Siste vurderinger av Bærum Gynekolog

Fantastisk lege.

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Nahid er en trygg og flink lege. Veldig nøye og kunnskapsrik.Sender videre hvis det er nødvendig. Hun er blid og mild. Undersøkelse hos Nahid er ikke ubehagelig..

Utrolig flink og behagelig

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Nahid er veldig hyggelig, og også en trygg, flink og tålmodig gynekolog.
Jeg har fått mye hjelp, gode råd og veldig god behandling hos henne, både vanlig gu, men også laserbehandling mot Lichen.
Kan anbefale henne på det varmeste!

Kjølig og reservert

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Liten og dårlig kommunikasjon; Informerer ikke om hva hun gjør og finner. Reagerer ikke konstruktivt på tilbakemeldinger. Fikk heller ingen hjelp til mine plager. Dyrt!

Meget bra

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Jeg har vært pasient hos dr Nahid Heydarpanah i mange år og er meget godt fornøyd med henne. Hun er vennlig og behagelig og jeg føler meg alltid godt i varetatt. Jeg er veldig glad for at hun er min gynekolog og kjenner meg helt trygg hos henne. Jeg kan anbefale dr Nahid på det varmeste.

Meget dyktig gynekolog

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Er så heldig å ha Nahid Heydarpanah som gynekolog, og har vært "kunde" i 3 år. Tidligere har jeg vært hos ulike gynekologer, og hatt opplevelsen av å være på samlebånd. Da jeg kom til Heydarapanah første gang, slo deg meg hvilen ro og tilstedeværelse hun hadde. Dyktig, god til å "se" og er alltid veldig tilstede og ivaretagende. Stiller opp når noe skjer, og kan anbefales på det sterkeste!