Bærum Gynekolog

Sandviksveien 36 1363 Høvik

Siste vurderinger av Bærum Gynekolog

Involverende og nøyaktig

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Jeg har gått til Nahid i snart fire år. Alle besøkene har jeg vært der grunnet graviditet og hjelp til å bli gravid. Hun har sett at jeg har vært bekymret og hjulpet meg deretter. Ikke med lovord om at alt skal gå bra, men hvordan jeg må lære meg å slappe av og fokusere på de andre viktige tingene. For meg har dette hjulpet veldig.
Selv om jeg det gikk 1,5 år mellom et av besøkende, fikk jeg følelsen av at hun husket meg og hadde lest seg opp i min historikk så jeg slapp å fortelle alt på nytt. Veldig fornøyd og hun anbefales på det sterkeste.

Dyktig, kunnskapsrik og hyggelig

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Et trygt og behagelig sted å gå til gynekolog. Effektiv, ingen ubehag og følger godt opp. Anbefales!

Kunnskapsrik gynekolog

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Jeg har gått hos Dr. Heydarpanah i noen år og kommer aldri til til å bytte gynekolog. Hun ser DEG som pasient, kommer med råd og viser omsorg. Du føler deg trygg når du er hos henne, og hun kan utrolig mye. Jeg vil anbefale henne til alle som ønsker en god, trygg og ikke minst flink gynekolog.

Kunnskapsrik og hyggelig

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Veldig hyggelig og dyktig legen. Har meget erfaring og vil hjelpe i alle sakker. Har kunnskap og ikke minst nok informasjoner om alt som en dame kan lurer på. Stor anbefaling

Dyktig og trygg

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Nahid er lett å prate med, trygg i svarene hun gir og utrolig dyktig. Hun følger opp og bryr seg om pasientene og gjør at gynekologbesøket ikke lenger er en skummel ting.