Nome Legesenter

Stårrvegen 14 3830 Ulefoss

Siste vurderinger av behandlere ved Nome Legesenter

Meget dyktig

Lege: Martina Marion Richter-Plitt Skrevet

Dyktig og veldig grundig. Har kun positive erfaringer og blir tatt på alvor de gangene jeg har oppsøkt henne.

Hun har ikke nølt med å sende meg videre for utredning.

Mange pasienter på lista så det er litt ventetid om det ikke er akutt

TRYGG

Lege: Martina Marion Richter-Plitt Skrevet

En utrolig grundig lege.
Hun forklarer utrolig bra, og bruker nok tid til å høre på deg. Kunne ikke tenkt meg noen bedre enn Dr.Martina.

Verdens frekkeste pasient behandling/komunikasjon

Lege: Zafar Ghazanfar Ali Skrevet

Elendig pasient kommunikasjon fra kontor damene.Glem å få time hvis du har et syk barn. Da skal du pelle deg til legevakten. Utrolig uhyggelige damene.
Anbefaler ikke Nome Legesenter.

Utrolig trivelig lege

Lege: Lars Kristian Larsen Skrevet

Jeg har vært hos Lars Kristian på noen akuttimer, og jeg kan ikke få fullrost han nok. Han tar seg tid til å lytte, er kunnskapsrik, og det han er usikker på, forhører han seg med noen andre om. Rolig og behagelig å snakke med. God på både somatisk, men også psykiatri. En veldig dyktig lege.

Frekk, kan lite om psykiatri

Lege: Zafar Ghazanfar Ali Skrevet

Jeg har aldri hatt zafar som fastlege, men vært på noen akuttimer gjennom tiden han har jobbet på legesenteret. Jeg sliter med endel psykisk, men det betyr ikke at jeg ikke kan få somatiske plager, trodde jeg.
Jeg mistenkte at jeg hadde fått en lungebetennelse, å fikk time hos zafar. Før han i det hele tatt hadde lyttet på meg sier han "ja, du er vel her for å få antibiotika du da, det er sikkert ingenting". Samme time, ser han på armene mine, som har noen arr og sier "du vet at hvis du fortsetter med det, så kommer nevøene dine til å hate deg når de blir eldre?". Jeg ble helt satt ut, på visste ikke hva jeg skulle si. Det ble tatt kontakt med legesenteret etter dette, men har ikke fått noen tilbakemelding i ettertid.