Daria Espedalen

Autorisasjon (2016)

Nome Legesenter Telefonnummer35 00 86 0035 00 86 ...
Stårrvegen 14 3830 Ulefoss
Daria Espedalen er en av 7 fastleger i Nome

Siste vurderinger av Daria Espedalen

Meget Bra og Velutdannet Lege

Dr. ESPEDALEN er en av de beste leger Jeg har hatt. Hun viser både innblikk i hele situasjonen som måtte være, og har god tid ved timer. Rask tilbakemelding ved enhvær situasjon. Medikamenter alltid på kort tid, og aldri noen misforståelser. Jeg har sjelden følt meg bedre ivaretatt. Selv om stor avstand til Legekontor. Anbefaler Dr. Espedalen.

En fornøyd pasient

Har hatt Daria som fastlege i et år nå. Hun tar helseplagene mine på alvor og gjør en grundig jobb med å undersøke, veilede og følge meg opp videre. Helseplagene mine har blitt redusert betydelig,
takket være Darias innsats.

Lyttende og tar deg på alvor

Nylig byttet over til Daria og har ikke følt meg så godt ivaretatt på lenge. Hun lytter og gjør nødvendige undersøkelser eventuelt videre henvisning ved behov. Anbefales! Meget fornøyd.

Lite interessert lege

Virker helt uinteressert i meg som pasient. Veldig dårlig opplevelse både ved somatiske undersøkelser og ved henvendelse ang psykisk helse. Viker ikke å være faglig oppdatert eller opptatt av hvordan pasienten har det.

Sitter kun å skriver på pc, ingen øyekontakt og ønsker at du forlater legekontoret fortere enn du kom inn.

Nei...

Dette er ikke en lege jeg kan anbefale.
Virker uinteressert, gjør ingen undersøkelser, skriver bare på pc'n. Ivrig på få deg ut etter kort tid.
Regninger synes ikke alltid å stemme med info om egenandeler på helsenorge.no.