Nome Legesenter

Telefonnummer35 00 86 0035 00 86 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stårrvegen 14 3830 Ulefoss

Siste vurderinger av Nome Legesenter

Dyktig og serviceinnstilt

Lege: Amer Stanislaus Kow Skrevet

Svært tilgjengelig ettersom jeg trengte undersøkelse på svært kort tid. Veldig imøtekommende og flink. Anbefaler henne.

Arrogant og igen vilje til å forstå eller forstår faktisk ikke.

Lege: Tatiana Rønningen Skrevet

Etter en legetime med denne legen forsto jeg raskt at jeg måtte skifte fastlege. Her opplever jeg ikke å få hjelp med min helse . Nedlatende og liten vilje til å lytte til hva jeg forteller om min kropp og symtomer.
For å ikke bli ufin ... så avslutter jeg å skrive noe mer om denne legetimen

Flink lege

Lege: Zafar Ghazanfar Ali Skrevet

Flink med barn! Hyggelig og imøtekommende, nøye og grundig! Fremstår som interessert, rolig og tålmodig.

Arrogant og prinsippfast

Lege: Martina Marion Richter-Plitt Skrevet

Jeg hadde et utslett som kom og gikk, og som jeg gjerne ville ha en sjekk på. Utslettet var selvfølgelig borte innen jeg fikk konsultasjonstime. Heldigvis, tenkte jeg, så har jeg tatt gode bilder av det på mobilen som jeg kunne vise henne. Å vise henne bilder fra mobilen var tydeligvis ikke greit. Hun fortalte meg at hennes utdanning var for lang og krevende til at hun skulle diagnosere ut ifra bilder. Hun var uinteressert i å konkludere med noe som helst og ønsket ikke å se noe bilde. Hun fikk meg til å føle meg svært uviktig der jeg satt, og det endte med at jeg tok jakka og gikk. Prinsippene hennes virker sterkere enn ønsket om å gi så god hjelp som omstendighetene gir rom for. Heldigvis har jeg fått ny fastlege i dag.

Nøye og flink.

Lege: Tatiana Rønningen Skrevet

Opplever henne som lyttende, grundig og empatisk. Tar tak i ting, er tilstede og henviser videre når dette er nødvendig.