Nome Legesenter

Stårrvegen 14 3830 Ulefoss

Siste vurderinger av Nome Legesenter

Nei...

Lege: Daria Espedalen Skrevet

Dette er ikke en lege jeg kan anbefale.
Virker uinteressert, gjør ingen undersøkelser, skriver bare på pc'n. Ivrig på få deg ut etter kort tid.
Regninger synes ikke alltid å stemme med info om egenandeler på helsenorge.no.

Dyktig og empatisk ♥️

Lege: Martina Marion Richter-Plitt Skrevet

Full av kunnskap, empati, medfølelse, respekt, og god brukermedvirkning. Har godteri til nervøse barn, og en klem til den voksne. Er raus på henvisning og utredning, og tar deg på alvor. Følger godt opp. Oppsummerer fra sist ved ny time. Sender brev, holder avtaler og generelt ei tysk god dame med en herlig utstråling. Anbefaler på det sterkeste, og gruer meg til dagen hun går av.

Veldig bra!

Lege: Zafar Ghazanfar Ali Skrevet

Har hjulpet meg på en helt fantastisk god måte! Tar seg god tid og veileder grundig og bra. Veldig fornøyd!

Trygg og kunnskap

Lege: Martina Marion Richter-Plitt Skrevet

Den beste legen som jeg har fått. Ingen problemer med kommunikasjon. Har fått opplysninger på alle spørsmåler alltid.

Tar ting på alvor

Lege: Martina Marion Richter-Plitt Skrevet

Har gått til Martina siden jeg var 11. Har vært mye syk, så har hatt mye med henne å gjøre. Hun går grundig til verks, og henviser deg heller en gang for mye enn for lite, for å være sikker på at det ikke er noe alvorlig. Hun er rask og effektiv, hun er sjeldent forsinket, og har alltid noe godt på lur til barna (og de voksne). Ulempen må nok være at hun har fulle lister, så det kan ta godt å vel en månede hvertfall før man får time, med mindre det er veldig akutt.