Nome Legesenter

Telefonnummer35 00 86 0035 00 86 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stårrvegen 14 3830 Ulefoss

Siste vurderinger av Nome Legesenter

Tar ting på alvor

Lege: Martina Marion Richter-Plitt Skrevet

Har gått til Martina siden jeg var 11. Har vært mye syk, så har hatt mye med henne å gjøre. Hun går grundig til verks, og henviser deg heller en gang for mye enn for lite, for å være sikker på at det ikke er noe alvorlig. Hun er rask og effektiv, hun er sjeldent forsinket, og har alltid noe godt på lur til barna (og de voksne). Ulempen må nok være at hun har fulle lister, så det kan ta godt å vel en månede hvertfall før man får time, med mindre det er veldig akutt.

Et herlig trygghet

Lege: Amer Stanislaus Kow Skrevet

Mitt navn er Jeanne nordfjord og jeg går til damer. Hun er utrolig snill følger deg og hun er helt fantastisk hun veit hva hun prater om. Jeg kan godt li henne

Dyktig og serviceinnstilt

Lege: Amer Stanislaus Kow Skrevet

Svært tilgjengelig ettersom jeg trengte undersøkelse på svært kort tid. Veldig imøtekommende og flink. Anbefaler henne.

Arrogant og igen vilje til å forstå eller forstår faktisk ikke.

Lege: Tatiana Rønningen Skrevet

Etter en legetime med denne legen forsto jeg raskt at jeg måtte skifte fastlege. Her opplever jeg ikke å få hjelp med min helse . Nedlatende og liten vilje til å lytte til hva jeg forteller om min kropp og symtomer.
For å ikke bli ufin ... så avslutter jeg å skrive noe mer om denne legetimen

Flink lege

Lege: Zafar Ghazanfar Ali Skrevet

Flink med barn! Hyggelig og imøtekommende, nøye og grundig! Fremstår som interessert, rolig og tålmodig.