Aukra Kommune Helse

Aukraringen 17 6480 Aukra

Siste vurderinger av Aukra Kommune Helse

Trygg og faglig

Lege: Roald Lars Borthne Skrevet

han er familie lege til vi 4 i familen,tar seg god tid til og lytte til utfordringer ,helse plager.
tar tak i problemene og er rask med og sette ting i sving.vist behove så kan en kalle inn livs partner vist det er utfordringer i parforholde.utrolig fornøyd .
trygg og god lege

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Bjørn Otterlei Skrevet

Engasjert, dyktig og hjelpsom lege. Veldig fornøyd og god erfaring.Tar i bruk alle hjelpemidler og tar meg på alvor.

Trygg, omtenksom, kunnskapsrik og utrolig dyktig på alle måter.

Lege: Bjørn Otterlei Skrevet

Dette er beste legen jeg noen gang har hatt. Han er ingen lege som jatter med pasienten, og en kan føle seg trygg på at han tar deg på alvor. Han har reddet livet mitt fordi han er grundig og prøver det han kan å finne ut hva som feiler en.
Han har ringt meg på kveldstid flere ganger for å høre hvordan det går med meg. Kjenner flere av pasientene hans han har gjort det samme med.
Han er uredd, og tørr å tale overleger og spesialister midt i mot hvis han mener de tar feil. Da i pasienten sitt favør.
Han er flink å henvise videre hvis han er i tvil selv.
Han tar seg god tid, og det gjør meg ingen ting å sitte å vente for å komme inn til han, for jeg vet han vil bruke god tid på meg også hvis det er behov for det.

Avvisende og lite omtenksom.

Lege: Roald Lars Borthne Skrevet

Jeg har en litt spesiell diagnose, men som er fullt mulig for en fastlege å hjelpe med behandling. Hvorfor han bortforklarer hver gang jeg er der forstår jeg ikke. Dette har ført til at jeg ikke går til legen pga frykt for avvisning. Jeg er langt nede for å si det sånn.

Arogant

Lege: Bjørn Otterlei Skrevet

Hadde ett veldig dårlig første møte med denne legen.
Ble redd,usikker og hadde flere spørsmål etter timen,enn før timen.
Fikk ikke hjelp til det jeg trengte hjelp til.
Han er sikkert en flink og god lege,men første inntrykket vår meget dårlig og ble min første og siste gang hos han.