Aukra Kommune Helse

Aukraringen 17 6480 Aukra

Siste vurderinger av behandlere ved Aukra Kommune Helse

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Bjørn Otterlei Skrevet

Engasjert, dyktig og hjelpsom lege. Veldig fornøyd og god erfaring.Tar i bruk alle hjelpemidler og tar meg på alvor.

Trygg, omtenksom, kunnskapsrik og utrolig dyktig på alle måter.

Lege: Bjørn Otterlei Skrevet

Dette er beste legen jeg noen gang har hatt. Han er ingen lege som jatter med pasienten, og en kan føle seg trygg på at han tar deg på alvor. Han har reddet livet mitt fordi han er grundig og prøver det han kan å finne ut hva som feiler en.
Han har ringt meg på kveldstid flere ganger for å høre hvordan det går med meg. Kjenner flere av pasientene hans han har gjort det samme med.
Han er uredd, og tørr å tale overleger og spesialister midt i mot hvis han mener de tar feil. Da i pasienten sitt favør.
Han er flink å henvise videre hvis han er i tvil selv.
Han tar seg god tid, og det gjør meg ingen ting å sitte å vente for å komme inn til han, for jeg vet han vil bruke god tid på meg også hvis det er behov for det.

Arogant

Lege: Bjørn Otterlei Skrevet

Hadde ett veldig dårlig første møte med denne legen.
Ble redd,usikker og hadde flere spørsmål etter timen,enn før timen.
Fikk ikke hjelp til det jeg trengte hjelp til.
Han er sikkert en flink og god lege,men første inntrykket vår meget dårlig og ble min første og siste gang hos han.

Trivelig og bryr seg om deg.

Lege: Thomas Rakvåg Skrevet

Beste legen som Midsund har hatt som jeg har vært hos. I tillegg er han lokal og snakker da samme dialekt som oss. Da slipper man disse utenlandske legene som ikke skjønner hva man sier...

Håper han blir her lenge!

Min og familiens fastlege gjennom 15år

Lege: Bjørn Otterlei Skrevet

Vi vil alle gjerne ha en fastlege som ihvertfall tilsynelatende bryr seg. En som faktisk kjenner deg igjen selv om du ikke går der ofte. Det er ikke nødvendig å kunne hele historien på rams, men med et kjapt resyme fra skjermen oppsummere hva som har skjedd de siste årene. Fin også men en som sender deg videre for utredning ved usikkerhet.