Dr Randersgate Legesenter

Dr. Randers gate 4 1830 Askim

Siste vurderinger av behandlere ved Dr Randersgate Legesenter

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Ivan Vlaovic Skrevet

En lege som tar seg tid til å lytte på meg og han tar alle mine bekymringer på alvor. Han er en god veileder og gir meg masse oppmuntring. Han gjør en skikkelig jobb og er en lege som vet hvordan man behandler en pasient på en god måte.

Tilgjengelig og lytter

Lege: Ivan Vlaovic Skrevet

Veldig fornøyd , har hatt han som lege i flere år nå. Endelig fikk han fastlege stillingen, etter lang tid som vikar. Han lytter, undersøker nøye, tar deg på alvor og henviser raskt vidre for grundigere sjekk, morsom, flink med barn, er tilgjengelig og følger opp raskt hvis man eks trenger legeerklæringer osv.
Superfornøyd!!

Dårlig

Lege: Ivan Vlaovic Skrevet

Dårlig norskkunnskaper. Klarer ikke en gang å sende resept til apoteket. Må fraråde han på det sterkeste.

Lege som gjør en del feil

Lege: Ole Kristen Karlsrud Skrevet

Har benyttet Karlsrud i et par år. Virker som om han har for mange pasienter og at han derfor kanskje har det for travelt? han er legen med høyest antall pasienter i Askim. Selv en vanlig resept gjør han feil på, dvs. ser ikke på hva som har blitt skrevet ut tidligere. Må derfor selv sørge for å benytte medisiner iht. tidligere resepter. Skulle gjerne bytte, men det er for få fastleger i området.

hyggelig og hjelpsom

Lege: Ole Kristen Karlsrud Skrevet

han tok hensyn til min dårlige økonomi og tok derfor ikke betalt for 2 timer jeg hadde der, jeg fikk også henvisningen jeg ba om. et lite aber måtte være at han er vanskelig å få tak i, men min generelle opplevelse er god.