Legenmin.no AS,Skoleveien Legekontor

Skoleveien 6 1640 Råde

Siste vurderinger av behandlere ved Legenmin.no AS,Skoleveien Legekontor

Du blir sett

Lege: Gaute Nicolai Christensen Skrevet

Gaute tar seg alltid god tid til å se, lytte og undersøke. Han følger opp til store deler av døgnet, og strekker seg lenger enn man normalt forventer av en lege. Trenger du erklæringer, henvisninger og en lege som forsvarer DEG, så er Gaute en bulldog som ikke gir seg. Han er ærlig og direkte, godt oppdatert faglig og selvinnsikt til når andre fagpersoner skal vurdere videre. Dette er en lege du vil ha med deg i stormen!
Noe ventetid må man regne med. Men det er det verdt! Ofte ledige timer til langt på kveld.

Dyktig lege

Lege: Sveinung Rui Fronth Haaland Skrevet

En dyktig lege som tar deg på alvor, han er sympatisk med en behagelig personlighet.Føler at jeg blir godt ivaretatt.

Fantastisk medmenneske

Lege: Gaute Nicolai Christensen Skrevet

Har ikke ord over fornøyd jeg er med Gaute. Han har medfølelse, er en lege som har tid til meg som pasient. Er lyttende og kommer med fantastiske råd. Jeg kan virkelig anbefale Gaute.

Beste fastlegen

Lege: Gaute Nicolai Christensen Skrevet

Meget flink og hører på pasientene. Jobber hardt for å finne ut hva som er galt og gir seg ikke. Sender deg videre hvis han mener det er best.

Betryggende rolig lege.

Lege: Gaute Nicolai Christensen Skrevet

Jeg fikk tildelt Dr. Christensen som ny fastlege, etter å ha flyttet tilbake til Norge etter noen år i utlandet.
Gikk til første time med litt skepsis, da jeg tross alt hadde hatt samme fastlage i Norge i over 30 år før jeg flyttet ut. Dette hadde medført en relativ fyldig legejournal.
Etter et par sykehusopphold i utlandet følte jeg også behov for litt ekstra tid ved første møte, og gav beskjed om det ved timebestilling. (Forsøkte å bestille dobbeltime). Fikk da beskjed at Dr. Christensen ikke satte opp dobbelttimer.
Ved ankomst til bestillt time, fikk jeg en meget hyggelig mottakelse, og god tid og anledning til å forklare om sykehusoppholdet i utlandet. Fikk også en noen gode konkrete spørsmål rundt dette, samt noen av hans erfaringer med samme scenario.
Det tok ikke mer enn ca 5 minutter før min uro over p ha fått ny fastlege forsvant, og jeg følte stort sett på kontakt på lik linje med min tidligere fastlege.
Til tross for at Dr. Christensen informerte meg om at han ikke hadde rukket å gå gjennom hele min tidligere journal, som i følge han var på 197 sider. Egentlig ganske forståelig for min del. Dette fordi jeg fikk første konsultasjon bare noen få dager etter at jeg fikk tildelt fastlege.
Første konsultasjon for min del ble på nærmere 1 time, og jeg følte på den tiden overhodet ikke at han fremskyndet noen ting. Mins spørsmål ble besvart, mine opplevelser kommentert, og jeg følte meg hele tiden meget godt ivaretatt.
Etter konsultasjonen ble det tatt flere blodprøver, og endring i medisinering skjedde etter få dager, med bakgrunn av resultatet av blodprøvene.