Ås Legekontor Lege Angelica Scorpios

Myrveien 2 1434 Ås

Siste vurderinger av behandlere ved Ås Legekontor Lege Angelica Scorpios

A terrible doctor

Lege: Angelica Edita Scorpios Skrevet

If you are an international student at UMB or, if you are someone with little Norwegian language skills, DO NOT go to this doctor. Neither her or her receptionist speak English and their attitude towards me and my daughter was negative from the start.

Her practice is in what may as well be a box, with medical equipment laid everywhere. She is not professional and rushed through our appointment with general advice that I could have got from Google or Wikipedia. Needless to say, I will definitely be changing doctors. An awful experience.

Lite orden i sakene

Lege: Angelica Edita Scorpios Skrevet

Det var hun som var legevakt på dette tidspunktet og var derfor jeg kom til henne.

Første jeg ble møtt var et halv-shabby ventelokale. Når jeg skulle registrere personalia ol., var det en veldig ung jente, som umulig kan være eldre enn at hun går ungdomsskolen. Noe som svekker tilliten til henne, samtidig forstod hu lite av det jeg sa og måtte gjenta alt jeg sa hele tiden. Hun virket veldig forvirra.

Legekontoret var veldig rotete og lite profesjonelt, veldig mye ting over alt. Hun tok ikke kort-betaling, så måtte vente lenge til de fant vekslepenger og sekretæren var ute en tur da jeg skulle betale. Flaks at jeg i det hele tatt hadde med kontanter.

Angelica var en veldig hyggelig dame og ga meg de reseptene nok de fleste leger ville gitt. Men jeg fikk ikke en følelse av å være en pasient, men mer å være på besøk hjemme hos en rar familie.
Syntes også at Angelica var kledd veldig jålete og ikke i typisk lege-frakk osv. som leger burde.

Tok meg ikke seriøst

Lege: Angelica Edita Scorpios Skrevet

Gikk til denne legen på grunn av depressjon, men ho tok meg ikke seriøst i det hele tatt. Mente jeg måtte ha mer sex med samboeren min og at det ville ordne seg selv. Jeg hadde da slitt i to år og endelig turt å ta kontakt med noen for å få hjelp. Går ALDRI til denne legen igjen!

Engasjert og fin lege

Lege: Angelica Edita Scorpios Skrevet

Angelica er engasjert i meg som person, stiller spørsmål og finner ut av ting. Jeg opplever at hun tar meg på alvor, både i små og store ting.

Utfordringen ligger i tilgjengelighet, det er kun kontortid tre dager i uka, og siden hun har kontor alene er det ikke mulig å få hjelp utover dette. Det er også kun kontant betaling.

Fantastisk

Lege: Angelica Edita Scorpios Skrevet

Hun er rask og effektiv og har en stor erfaring. Viser empati,stor interesse for pasienten og helper til omgående.