Storgata Legesenter

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Storgata Legesenter

Hyggelig og imøtekommende

Lege: Pål-Jeroen Husby Skrevet

Min beste fastlege og lege generelt ! Og jeg har hatt vært hos noen leger oppigjennom. Jeg blir hørt, tatt hensyn til og behandlet når jeg trenger det. Takk for att du stiller opp!!

Super lege !

Lege: Pål-Jeroen Husby Skrevet

Beste lege jeg har hatt , du blir hørt å sett , han følger deg opp og gjør hva han kan for at jeg skal føle trygghet .Ikke vanskelig å oppnå kontakt ved behov .Anbefales på det sterkeste .

Beste legen jeg har møtt

Lege: Pål-Jeroen Husby Skrevet

Pål er alltid imøtekommende, følger opp på en enestående måte. Interessert i pasientene og gjør alt han kan for å forklare, lære opp, lytte. Han undersøker grundig og henviser til undersøkelser og utredninger. Tre nye diagnoser har jeg fått siste året. To av dem er allerede operert. Beste legen jeg har møtt.

Kunnskapsrik og menneskelig

Lege: Pål-Jeroen Husby Skrevet

Jeg har kjent Pål Husby som min lege gjennom mange år, både som ortoped og som almenpraktiker. Han strekker seg langt for å hjelpe på alle måter. Han ser meg og han bryr seg. Han står på for deg døgnet rundt og er alltid like imøtekommende og blid. Kan anbefales på det varmeste.

Ikke som forventet

Lege: Pål-Jeroen Husby Skrevet

Kan forstå de positive tilbakemeldingene her, hvis pasient kun har vært her 1 eller 2 ganger for enkle ting som ikke krever legehjelp utover mer vanlige situasjoner eks kun behov for én spesifikk medisin. Han bukket til og med ved første konsultasjon.

Etterhvert som Husby ble litt utfordret med gjentagende besøk grunnet vanskelig situasjon, opplevde jeg dessverre en motvillig og utålmodig lege som til tider tok seg selv litt for høytidelig og etterhvert viste lite forståelse og sympati for de mindre typiske problemstillingene. Dette påvirket også min oppfølging negativt. Så ille at selv ikke enkel henvisning fra Husby ble godkjent m.m...

Slik tilbakemelding tar jeg svært alvorlig. Ta gjerne direkte kontakt med meg om det fortsatt er noe jeg kan bistå med. Beste hilsen Pål J Husby

Besvart av Pål-Jeroen Husby